نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 10 آذر 1398
ساعت 19:38

Age of Empire IV سبک بازی شما را بررسی می‌کند و راه حل می‌دهد

0 از 5

اولین تریلر گیم پلی عنوان مورد انتظار Age of Empires IV در رویداد X019 در شهر لندن اوایل ماه میلادی قبل رونمایی شد. این بازی توسط Relic Rentertainment در دست توسعه و ساخت قرار دارد. با وجود تمام شور و اشتیاقی که برای این بازی وجود دارد، اما بازی‌های استراتژیِ real time هیچ وقت به محبوبیت‌های چندان بزرگ و زیادی دست پیدا نکرده‌اند. سوال اینجا است که آیا این بازی می‌تواند این روند را تغییر دهد؟ Adam Isgreen، کارگردان نوآوری Age of Empires IV، در یک مصاحبه جدید اعلام کرد این روند قطعا تغییر پیدا خواهد کرد. وی در این رابطه گفت:

ما در حال انجام دادن کارهای زیادی هستیم که بخش زیادی از آن‌ها درمورد کمپین است. من می‌توانم اطمینان دهم که ما در حال انجام دادن یک کار کاملا جدید و متفاوت هستیم که تا به حال هیچ وقت در سری Age انجام نشده است. ما چیزهای بسیار زیادی را می‌سنجیم مثل قدرتی که ما را قادر می‌کند آموزش‌های تحلیلی در این بازی به وجود بیاوریم. و همینطور تمام کارهایی که ما را قادر می‌کند تا ببینیم بازی‌بازان چطور بازی می‌کنند و با آن‌ها بگوییم که "آیا می‌دانستی می‌توانی فلان کار را هم انجام دهی؟" و یا این که "آیا تا به حال این کار را امتحان کرده‌ای؟" 

ما می‌توانیم تمام کارهایی که تا به حال در گذشته انجام نداده بودیم را عملی کنیم تا کاربران بیشتری به سمت این بازی جذب کنیم.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.