نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 10 آذر 1398
ساعت 19:21

تصویر جدیدی از کیت توسعه PS5 و DualShock 5 لو رفت

0 از 5

مدتی پیش یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Alcoholikaust تصویر جدیدی از کیت توسعه PS5 فاش کرده است. در این تصویر دو دستگاه PS5 مشاهده می‌شود که دقیقا شبیه به عکس‌هایی است که پیش از این هم از PS5 لو رفته بود که می‌تواند مهر تاییدی بر این موضوع باشد و طراحی کنسول نسل بعدی سونی را به ما نمایش دهد. 

عکس‌های این کنسول را پیش از این هم دیده بودیم اما جالب‌تر از این، وجود کنترلر DualShock 5 است که برای اولین بار ما آن را در این عکس می‌توانیم مشاهده کنیم. سونی هنوز از اسم کنترلر نسل بعدی خود رونمایی نکرده است اما بر اساس روند قبلی این شرکت، احتمالا DualShock 5 نام خواهد داشت. در حالی که این کنترلر به اندازه کافی به دوربین نزدیک نیست که بتوانیم آن را مورد بررسی دقیق قرار دهیم و جزئیات آن مشخص نیست، اما یک سرنخ بزرگ وجود دارد که با این که کاملا شبیه به DualShock 4 است، نشان می‌دهد کنترلر نسل بعدی سونی است و این سرنخ چیزی نیست به جز عدم وجود لایت بار که پیش از این هم شایعه حذف شدن آن را در کنترلر نسل نهمی سونی شنیده بودیم. تغییرات این کنترلر هنوز کاملا واضح نیست اما به زودی از جزئیات آن آگاهی پیدا خواهیم کرد.

در ادامه می‌توانید این عکس جدید را مشاهده کنید.

توجه: این تصویر، عکس کیت توسعه‌ی PS5 است و بر اساس روندی که تا به حال در طی نسل‌های اخیر داشته‌ایم، کیت توسعه نشان دهنده طراحی مدل نهایی کنسول نیست و کنسول نهایی دارای طراحی متفاوتی است که به احتمال بسیار زیاد، این بار هم همینطور است و این عکس فقط کیت توسعه‌ی PS5 را نشان می‌دهد و کنسول نهایی دارای طراحی متفاوتی خواهد بود.

ps5 leak ds5 560x740

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.