نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 11 آذر 1398
ساعت 10:43

داستان Cyberpunk 2077 مقیاس عظیمی خواهد داشت

0 از 5

شرکت CD Projekt Red بارها و بارها خودش را به عنوان داستان سراینده‌های بسیار حرفه‌ای در طی گذشت چند سال اخیر به اثبات رسانده است و برای عنوان پیش روی Cyberpunk 2077 نیز انتظارات بسیار بالا است. همچنین صحبت‌های اخیر Marcin Blacha، کارگردان داستانی این بازی، این انتظارات را بسیار بالاتر از چیزی که بودند برده است. به گفته‌ی او بازی‌بازان در این عنوان می‌توانند انتظار دیدن داستانی را داشته باشند که بسیار عظیم‌تر از چیزی خواهد بود که وی از آن به عنوان "داستان‌های انسانی کوچک" یاد کرده است. وی در مصاحبه اخیر خود در این رابطه گفت:

از چشم انداز یک سازنده، Cyberpunk 2077 داستانی درمورد قهرمان‌ها بر علیه دنیا است و این دنیا هم خودش یکی از قهرمان‌ها است. برای خود من به شخصه مقیاس همه چیز عظیم‌تر و بزرگ‌تر از داستان‌های انسانی کوچکی است که در The Witcher 3 وجود داشت. 

حتی از نظر یک مقیاس کاملا قابل اندازه گیری، به نظر می‌رسد CDPR کارهای زیادی برای نویسندگی Cyberpunk 2077 انجام داده است. وی در این رابطه چنین اضافه کرد که:

در کل چقدر متن برای این بازی نوشته شده است؟

من هنوز خلاصه آن را محاسبه نکرده‌ام اما به نظر می‌رسد که ما به اندازه دو کتاب ضخیم برای این بازی فقط دیالوگ نوشتیم و همینطور دو نسخه بسیار عظیم از دستورات کارگردانی که میان آن‌ها وجود دارد. متن‌هایی که ضبط نشدند هم همین مقدار بودند و کلمه‌های بایگانی شده نیز قابل شمارش نیستند اما آن‌ها هم تعداد بسیار زیادی داشتند. 

Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۲۷ فروردین برابر با ۱۶ آوریل برای PS4, Xbox One و PC و همینطور Stadia به عرضه برسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.