نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 11 آذر 1398
ساعت 11:01

کوجیما: Death Stranding 2 ممکن است از صفر ساخته شود

0 از 5

نزدیک به یک ماه است که عنوان Death Stranding در بازار عرضه شده است که یک بازی تفرقه انداز است به طوری که عده زیادی از مردم آن را قابل قبول و خوب توصیف می‌کنند و از بازی کردن آن بسیار لذت می‌برند اما عده‌ای دیگر آن را غیر قابل تحمل می‌دانند. این تفاوت به خاطر ذات منحصر به فرد و سبک جدید آن در میان گیمرها به وجود آمده است. البته شکی نیست که این بازی هنوز به تکاملی که باید، دست پیدا نکرده و هنوز جای پیشرفت و رشد بسیار زیادی در آینده برای این IP وجود دارد.

در حالی که هیدئو کوجیما از چند ماه قبل بارها و بارهای درمورد احتمال ساخت دنباله این بازی صحبت کرده است، شما هم باید خودتان را برای از راه رسیدن دنباله آن آماده کنید که ممکن است از نسخه قبلی بسیار متفاوت‌تر باشد. هیدئو کوجیما در مصاحبه‌ای با Vulture به طور خلاصه و کوتاه درمورد احتمال کار کردن روی Death Stranding 2 بحث کرد و گفت که اگر قرار باشد این دنباله به واقعیت تبدیل شود، "از صفر شروع خواهد شد". با این که این تنها چیزی است که وی درمورد این موضوع عنوان کرد، اما اظهار نظر جالبی بود.

Death Stranding در حال حاضر برای PS4 در دسترس قرار دارد و تابستان سال آینده نیز روانه PC خواهد شد و شاید هنوز زود باشد که بخواهیم درمورد نسخه دوم آن صحبت کنیم اما این طور که به نظر می‌رسد، احتمال ساخت دنباله این بازی بالا است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.