نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 24 ارديبهشت 1394
ساعت 19:21

Ubisoft دیگر برای کنسول های نسل هفتم بازی نمیسازد !

2 از 5

Ubisoft دیگر برای کنسول های نسل هفتم بازی نمیسازد !

اگر گیمر هستید و علاقه دارید عناوین جدید را تجربه کنید، کم کم دارد زمان آن فرا میرسد که از کنسول دوست داشتنی نسل هفتم خود خداحافظی کرده و به سراغ کنسول های نسل هشتم یا PC بروید . کمپانی یوبی سافت روز گذشته در طی کنفرانس مالی که با سرمایه گذاران خود داشت اعلام کرد که به جز سری Just Dance بازی دیگری را برای کنسول های نسل هفتم یعنی Xbox360 و PS3 عرضه نخواهد کرد . همچنین اعلام شد که Watch Dogs تنها عنوان رده ی بزرگ سالی است که UbiSoft برای WiiU عرضه نموده و در رابطه با عرضه ی عناوین جدید برای این کنسول صحبتی به میان نیامد . بازی بعدی UbiSoft از سری اساسینز کرید با نام Assassin's Creed: Syndicate قرار است که امسال برای PS4 و Xbox One و PC عرضه شود . با این نسخه ، Assassin's Creed: Syndicate سومین شماره از سری Assassin's Creed است که برای کنسول های نسل هشتم عرضه شده است ( Assassin's Creed: Syndicate و Assassin's Creed: Unity و Assassins's Creed: Black Flag )

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1393
    نظرها: 51
    تشکر: 2
    تشکرشده: 8
    کنسول‌های بازی:

    اره واقعا unity با اینکه فوق العاده بود اما باگ زیاد داشت!!! امیدوارم یوبی سافت اینقد گنده ور میداره یه گلی ب سر دنیایه گیم بزنه در آینده.!!!!!!!!!!!!!

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 36
    تشکر: 2
    تشکرشده: 7
    کنسول‌های بازی:

    منم:):):):):):):):):):):):):):)

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 36
    تشکر: 2
    تشکرشده: 7
    کنسول‌های بازی:

    [img][/img]http://static9.cdn.ubi.com/resource/en-US/game/assassins-creed/ac/acv-gi-bg1.jpg

    ‏SirGhas و ‏reza maleki از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: aryan_zed
    [img][/img][img]http://static9.cdn.ubi.com/resource/en-US/game/assassins-creed/ac/acv-gi-bg1.jpg[/img]

    امیدوارم بهتر از یونیتی باشه

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 36
    تشکر: 2
    تشکرشده: 7
    کنسول‌های بازی:

    یوبیسافت از چن وقته برای نسل هفتم هیچی نمیزنه ولی کال اف دیوتی تازه میخواد نزنه

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 36
    تشکر: 2
    تشکرشده: 7
    کنسول‌های بازی:

    نگاه کنین
    Rob Kostich مدیر روابط عمومی شرکت اکتیویژن در گفتگو با سایت forbes تاریخ انتشار Call of Duty جدید یعنی Black Ops 3 را جمعه 6 نوامبر سال جاری اعلام کرد.
    وی سپس در این رابطه اظهار داشت:
    ما فکر می کنیم این برای طرفداران Black Ops 3 در تعطیلات آخر هفته واقعا سرگرم کننده باشد. سری Black Ops بیش از 100 میلیون بازیکن در سراسر جهان داشته و تیم Treyarch واقعا این بار در Black Ops 3 سطح جدیدی را ایجاد کردند. در این بازی حالت های مختلفی وجود دارد. از بخش کمپین گرفته تا زامبی و چندنفره همگی با ایده ای جدید در این عنوان وجود خواهند داشت. بنابراین طرفداران تجربه ای متفاوت از این سری را احساس خواهند کرد.
    او می افزاید:
    به طور معمول روز سه شنبه در ایالات متحده برای شرکای خرده فروشی ما روزی خوبی از نظر تاریخ انتشار است. شرکت ما در تاریخ های مختلفی عناوینش را منتشر می کند. این واقعا به بازی و عملکردش بستگی دارد و ما نیز بهترین راه حل برای آن را انتخاب می کنیم. برای Black Ops 3 نیز دوباره روز جمعه انتخاب شد و در این روز طرفداران با قرار گرفتن زمان انتشار در آخر هفته لذت بسیاری خواهند برد.
    شرکت اکتیویژن در اواخر ماه آوریل بود که Black Ops 3 رسما برای PC،PS4،Xbox One معرفی کرد اما تاریخ انتشاری برایش مشخص ننمود. حال Rob Kostich مدیر روابط عمومی اکتیویژن خبر از انتشار این عنوان در 6 نوامبر داده است.
    البته Advanced warfare سال گذشته در 4 نوامبر تنها 2 روز قبل تر برای کنسول های نسل هفتم، هشتم و PC عرضه شد.

    :sl::sl::sl::sl::sl::sl::sl::sl::sl::sl: این یوبیسافت چشه

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: aryan_zed
    نگاه کنین Rob Kostich مدیر روابط عمومی شرکت اکتیویژن در گفتگو با سایت forbes تاریخ انتشار Call of Duty جدید یعنی Black Ops 3 را جمعه 6 نوامبر سال جاری اعلام کرد. وی سپس در این رابطه اظهار داشت: ما فکر می کنیم این برای طرفداران Black Ops 3 در تعطیلات آخر هفته واقعا سرگرم کننده باشد. سری Black Ops بیش از 100 میلیون بازیکن در سراسر جهان داشته و تیم Treyarch واقعا این بار در Black Ops 3 سطح جدیدی را ایجاد کردند. در این بازی حالت های مختلفی وجود دارد. از بخش کمپین گرفته تا زامبی و چندنفره همگی با ایده ای جدید در این عنوان وجود خواهند داشت. بنابراین طرفداران تجربه ای متفاوت از این سری را احساس خواهند کرد. او می افزاید: به طور معمول روز سه شنبه در ایالات متحده برای شرکای خرده فروشی ما روزی خوبی از نظر تاریخ انتشار است. شرکت ما در تاریخ های مختلفی عناوینش را منتشر می کند. این واقعا به بازی و عملکردش بستگی دارد و ما نیز بهترین راه حل برای آن را انتخاب می کنیم. برای Black Ops 3 نیز دوباره روز جمعه انتخاب شد و در این روز طرفداران با قرار گرفتن زمان انتشار در آخر هفته لذت بسیاری خواهند برد. شرکت اکتیویژن در اواخر ماه آوریل بود که Black Ops 3 رسما برای PC،PS4،Xbox One معرفی کرد اما تاریخ انتشاری برایش مشخص ننمود. حال Rob Kostich مدیر روابط عمومی اکتیویژن خبر از انتشار این عنوان در 6 نوامبر داده است. البته Advanced warfare سال گذشته در 4 نوامبر تنها 2 روز قبل تر برای کنسول های نسل هفتم، هشتم و PC عرضه شد. :sl::sl::sl::sl::sl::sl::sl::sl::sl::sl: این یوبیسافت چشه

    ببخشید ارتباط این خبر با یوبی سافت چیه ؟

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.