نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 24 ارديبهشت 1394
ساعت 18:58

تصاویر نسخه ی ریمستر شده ی Gears of War منتشر شدند

0 از 5

تصاویر نسخه ی ریمستر شده ی Gears of War منتشر شدند

مطمئنا سری Gears of War یکی از محبوبترین و جذاب ترین سری بازی های سبک شوتر سوم شخص در نسل هفتم کنسول های بازی بود که توانست محبوبیت کنسول Xbox360 را دوچندان کند . اما با وارد شدن به نسل هشتم اخبار و شایعات بسیاری پیرامون عرضه ی نسخه ی ریمستر شده ی Gears of War برای کنسول Xbox One نقل محافل بازی بوده است . به تازگی دو تصویر از نسخه ی ریمستر شده ی این بازی منتشر شده است که از وبسایت XboxDVR دریافت شده است و مربوط به یکی از کنسول های مورد استفاده در روند ساخت بازی بوده است . البته که به سرعت این تصاویر و ویدئوی مربوطه از سایت برداشته شد اما همین بازه ی اندک کافی بود تا کپی هائی از آن در محیط اینترنت پخش شود . انتشار آن میرود که خبر ساخت نسخه ی ریمستر شده ی Gears of War برای Xbox One در E3 امسال اعلام شود .

 تصاویر لیک شده از Gears of war remaster

تصاویر لیک شده از گیرز اف وار ریمستر برای Xbox one

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 36
    تشکر: 2
    تشکرشده: 7
    کنسول‌های بازی:

    تقریباً یک ماه دیگر باقی مانده است تا عنوان بسیار فوق العاده Batman Arkham Knight را تجربه کنیم. عنوانی که قرار است پایانی بر داستان ماجراجویی های شوالیه تاریکی باشد و حال استدیوی سازنده یعنی Rocksteady تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که در مورد مبارزه ی دو نفره است؛ مکانیزم جدیدی که در Batman Arkham Knight اضافه شده است و به Batman اجازه می دهد تا با یکی از قهرمانان دیگر یعنی Robin یا Nightwing و یا Catwoman به صورت دو نفره مبارزه کنید.
    این تریلر جدید که توسط شبکه رسمی Batman Arkham در یوتیوب منتشر شده است، قسمت دوم از سری تریلرهای ” Arkham Insider ” می باشد که به صورت هفتگی پخش می شود. حال در این قسمت راکستدی سعی دارد ما را بیشتر با مبارزات دو نفره آشنا کند. در این تریلر Batman و Nightwing را مشاهده می کنیم که سعی دارند به صورت دو نفره با چند تا از خلافکاران وابسته به پنگوئن مبارزه کنند.
    Batman: Arkham Knight در تاریخ 23 ژوئن 2015 برای PS4 , Xbox One و PC منتشر خواهد شد.




    http://dl.dbazi.com/trailer/Batman_and_Nightwing_Team_Up_720P.MKV

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.