نویسنده: عرفان رحیمی صادق پنج شنبه، 14 آذر 1398
ساعت 11:47

فروش بازی‌های دیجیتالی در جمعه سیاه رکورد زد

0 از 5

بازی‌های دیجیتالی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای یک رشد بسیار چشمگیر دارند. ترکیب شدن آن با سرویس‌های اشتراکی دیجیتالی که آن‌ها هم به رشد شگفت انگیزی رسیده‌اند، به پیشرفت و استقبال بیشتر مردم از هر دوی آن‌ها کمک بسیار زیادی کرده است. اکنون به نظر می‌رسد مردم در طی مدتی که حراجی‌های جمعه سیاه برپا بود، باعث رشد چشمگیر فروش بازی‌های دیجیتالی شده‌اند. 

به گزارش Games Industries، در آخر هفته‌ای که حراجی بسیار بزرگ و سراسری جمعه سیاه در تعداد زیادی از کشورهای دنیا برقرار شده بود، یک رکورد جدید در فروش بازی‌های دیجیتالی به وجود آمده است. هزینه خرید بازی‌های دیجیتالی در مجموع ۹ درصد در مقایسه با این مدت در سال ۲۰۱۸ افزایش پیدا کرد به طوری که بازی‌های Free to Play نقش پررنگ و مهمی در این دستاورد داشتند و به طور کلی درآمدزایی‌های درون بازی در این مدت ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. 

صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حال تغییر کردن است و به نظر می‌رسد محتویات دیجیتالی با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت کردن به سمت قله‌های موفقیت جدید است. در حالی که مدیای فیزیکی همیشه جایگاه خودش را حفظ خواهد کرد، اما احساس می‌شود که صنعت بازی‌های رایانه‌ای نیز کم کم مثل موسیقی یا فیلم در حال حرکت کردن به سمت تمام دیجیتالی شدن است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.