نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 18 آذر 1398
ساعت 11:14

کنترلر لمسی PS5 یک تجربه انقلابی برای بازی کردن خواهد بود

0 از 5

سونی تا به حال زیاد درمورد PS5 و تغییرات جدیدی که در سخت افزار آن به وجود آمده است، صحبت نکرده و جزئیات چندان زیادی در اختیار ما قرار نداده است. اما یکی از چیزهایی که اخیرا درمورد آن‌ها صحبت کرده‌اند، کنترلر این کنسول است که بر خلاف کنترلرهای نسل قبلی DualShock صدای ریز خاصی از دورن آن شنیده نخواهد شد و قابلیت فعال کردن حالت لمسی خواهد داشت. 

این یک ویژگی جدید است که به این نسل از کنترلرها اضافه خواهد شد و چیزی است که حتی برخی از سازندگان بازی‌های رایانه‌ای نیز درمورد آن هیجان زده هستند اما یکی از مهم‌ترین سوالاتی که هنوز درمورد آن وجود دارد این است که این ویژگی واقعا چقدر روی تجربه گیم پلی یک بازی تاثیر گذار خواهد بود. به گفته‌ی Jim Rayan، مدیر عامل شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، تاثیر آن بسیار قابل توجه خواهد بود. وی انتظار دارد که کنترلرهای لمسی با ظرفیت‌های گرافیکی PS5 که افزایش پیدا کرده‌اند، ترکیب می‌شوند و می‌توانند یک انقلاب بزرگ به راه بیاندازند. 

من در واقع خودم این را در یک نسخه آزمایشی از بازی Gran Turismo Sport تست کردم. 

من از احساس گیم پلی بسیار غافلگیر شدم چرا که در مقایسه با Dualshock 4 فعلی بسیار متفاوت بود. این یک ویژگی بسیار شگفت انگیز و جاه طلبانه است. بدون شک با پیشرفت‌های گرافیکی که در PS5 به وجود آمده، من فکر می‌کنم شما یک انقلاب بزرگ در تجربه بازی کردن را احساس خواهید کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.