نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 19 آذر 1398
ساعت 11:38

بر اساس گزارشات، Bioshock 4 از سال ۲۰۱۷ در دست ساخت قرار دارد

0 از 5

سوال‌ها درمورد این که سری جدید بازی‌های بسیار محبوب Bioshock از شرکت 2K چه زمانی عرضه خواهد شد، هر از چند گاهی در طی گذشت سال‌های اخیر پرسیده شده است. اخیرا ناشر این بازی نیز تایید کرد که چهارمین نسخه این سری در استودیوی جدید این شرکت به اسم Cloud Chamber در دست ساخت قرار دارد. اگرچه 2K Games رسما اعلام کرده است که این بازی تا چند سال آینده روانه بازار نخواهد شد، اما به نظر می‌رسد که Bioshock 4 یا هر اسم دیگری که قرار است داشته باشد، در حقیقت برای مدتی است که در دست ساخت قرار دارد.

بر اساس گزارشی که در Kotaku منتشر شده، چهار نفر از کسانی که ظاهرا ارتباط نزدیکی با این پروژه دارند، اعلام کرده‌اند که بخش‌هایی از این بازی در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد. آن‌ها از چهارمین نسخه سری Bioshock با اسم رمز Parkside یاد کرده‌اند. ساخت این بازی از سال ۲۰۱۵ کلید خورده است و توسط استودیوی Certain Affinity در حال شروع شدن بود که پیش از این روی تعدادی از نسخه‌های بازی Halo، تعدادی از نسخه‌های Call of Duty و Left 4 Dead و همینطور تعداد زیادی از بازی دیگر کار کرده است. 

در هر صورت پروسه ساخت و توسعه این بازی در سال ۲۰۱۶ به دلایل نامعلوم متوقف شد و 2K تصمیم گرفت این سری را دوباره ریبوت کند و ساخت این بازی را به استودیوهای داخلی خودش واگذار کند. در سال ۲۰۱۷ این شرکت یک تیم جدید برای ساخت این بازی انتخاب کرد و کارکنان زیادی را از شرکت‌ها و استودیوهای دیگر برای کار کردن روی این بازی استخدام کرد. این بازی در همان سال وارد مرحله اولیه پیش تولید شد. 

این که Boishock 4 تا چند سال آینده عرضه نخواهد شد، نشان می‌دهد که از فاز پیش تولید خارج شده است و در حال حاضر در حال ساخته شدن است اما هنوز زمان زیادی برای تجربه این بازی باید صبر کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.