نویسنده: عرفان رحیمی صادق پنج شنبه، 21 آذر 1398
ساعت 11:42

خشن‌ترین آپدیت PUBG در راه است

5 از 5

عنوان PUBG یکی از پایه گذاران سبک شوتر بتل رویال بود و ممکن است که دیگر امروز به اندازه Fortnite محبوب نباشد اما این بازی هنوز هم تعداد کاربران زیادی دارد که هر روزه به انجام آن می‌پردازند و آپدیت‌های متعددی هم دریافت می‌کند. به زودی این بازی یک آپدیت جدید دریافت خواهد کرد و اگرچه ممکن است تغییرات زیادی در هسته اصلی گیم پلی به همراه نداشته باشد، اما حالت واقعی‌تری به این بازی بخشیده است.

آخرین آپدیت این بازی به شماره 5.3 خون و خون ریزی را در یک مقیاس بزرگ به این بازی اضافه خواهد کرد؛ به قدری که باور نخواهید کرد. سیستم جدید پاشیدن خون، باعث می‌شود که وقتی شما به سر و گردن دشمنانی که کشته‌اید شلیک کنید، خون زیادی به اطراف پخش شود و جای رد خود در نواحی که به آن‌ها شلیک شده است، باقی خواهد ماند. اکنون خون می‌تواند حتی روی در و دیوار هم پاشیده شود. این به این معنی است که مبارزات از این به بعد پر از خون و خون ریزی خواهند بود. 

البته رفع باگ و مشکلات عملکردی نیز جزو تغییرات این آپدیت جدید هستند. PUBG در حال حاضر برای PS4, Xbox One و PC و همینطور گوشی‌های موبایل در دسترس قرار دارد. این آپدیت هفته آینده اول برای PC عرضه می‌شود و مدتی بعد هم برای سایر پلتفرم‌ها.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.