نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 01 دی 1398
ساعت 16:00

تعداد اچیومنت‌های بازی Resident Evil 3 Remake فاش شد

به نظر تعداد Achievement های Resident Evil 3 remake کم‌تر از بازی دوم است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به مشخصات فاش شده در صفحه فروشگاه استیم بازی Resident Evil 3، تعداد Achievement های این بازی مشخص شده است.

طرفداران سری بازی‌های Resident Evil، پس از تجربه راضی‌کننده از نسخه ریمیک Resident Evil 2، حالا تنها ۴ ماه دیگر با یک نسخه ریمیک دیگر از عناوین کلاسیک سری، یعنی بازی Resident Evil 3 فاصله دارند. در رابطه با این بازی، کپ‌کام اخیرا فاش کرد که طرفداران درمقایسه با بازسازی نسخه دوم، می‌توانند حتی منتظر المان‌های جدید بیشتری نیز باشند و با در نظر گرفتن این که بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد، بسیار بعید است که تاریخ عرضه بازی با تاخیر مواجه شود. با توجه به این موارد طرفداران در نسخه کامپیوتر این بازی، پس از مشخص شدن مشخصات حداقل سخت‌افزار موردنیاز، اینک فهرست اچیومنت‌های بازی را نیز مشاهده کرده‌اند. در این رابطه، البته اسامی و امتیازات اچیومنت‌ها هنوز مخفی است ولی با درنظر گرفتن فهرست، می‌توان گفت که این بازی با ۳۲ اچیومنت منتشر می‌شود.

این تعداد البته از یک جهت با انتقاد مواجه شده و طرفداران به کم‌تر بودن تعداد Achievement ها نسبت به نسخه دوم اشاره کرده‌اند. به طور مشخص، ریمیک نسخه سوم ۹ اچیومنت کم‌تر از فهرست اولیه بازی Resident Evil 2 دارد که در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود. این کم‌تر بودن تعداد اچومنت‌ها، گرچه از طرفی می‌تواند نشانه کوتاه‌تر بودن بازی نسبت به نسخه دوم باشد، ولی فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند. برای مثال بازی دوم از دو شخصیت اصلی با تروفی‌های اختصاصی و جداگانه هرکدام برخوردار است که هر یک، سناریوهای دوم مختص به خودشان را نیز داشتند. در صورت محاسبه این فاکتورها، و همچنین اینکه بازی سوم تنها مربوط به کاراکتر جیل ولنتاین می‌شود، می‌توان گفت که تعداد اچیومنت‌های بازی سوم مطلوب به نظر می‌رسد. البته در این زمینه، مشخص نیست که تغییرات بیشتری در زمینه تعداد شخصیت‌های قابل بازی وجود داشته باشد، و برای مثال امکان کنترل بیشتر شخصیت کارلوس نیز وجود دارد. با این حال بعید است که کارلوس مثل جیل، یک کمپین مستقل و کامل داشته باشد.

نکته دیگر درباره تعداد اچیومنت‌ها، این است که بازی سوم همراه با یک بازی چندنفره تحت نام Resident Evil: Resistance منتشر می‌شود، که این بازی هم فهرست مستقلی از اچیومنت‌ها را خواهد داشت. بازی Resident Evil 3 قرار است در ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.