نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 01 دی 1398
ساعت 20:00

بسته‌الحاقی چندنفره جدیدی برای Luigi’s Mansion 3 منتشر می‌شود

بازی Luigi's Mansion 3 در سال ۲۰۲۰ محتواهای بیشتری دریافت می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو اعلام کرده که تا چند ماه دیگر، یک بسته الحاقی چندنفره برای بازی Luigi's Mansion 3 عرضه خواهد شد.

با اعلام تازه شرکت نینتندو، طرفداران به زودی شاهد عرضه اولین قسمت از DLC چندنفره جدید بازی Luigi's Mansion 3 خواهند بود. این بازی موردانتظار سرانجام مدتی پیش و در روز هالووین عرضه شد؛ عنوانی که طرفداران چندین سال و از زمان عرضه سال ۲۰۱۳ بازی Luigi’s Mansion: Dark Moon در 3DS منتظر آن بودند و خوشبختانه، این همه انتظار نیز درنهایت با عرضه یک دنباله خوش‌ساخت دیگر از نینتندو مواجه شد. پیرامون این بازی، هم طرفداران و هم منتقدان در مجموع بازخوردهای مثبتی داشتند و با در نظر گرفتن خبر جدید، آن‌ها حالا می‌توانند در ادامه سال ۲۰۲۰ نیز شاهد عرضه محتواهای بیشتری برای بازی باشند.

همان‌طور که اشاره شد، DLC چندنفره اعلام شده قرار است به شکل چندقسمتی منتشر شود که هرکدام شامل محتواهای جدید و مختص به خود هستند. بنا به اطلاعیه اخیر، اولین قسمت از این بسته الحاقی قرار است در ۳۰ آوریل ۲۰۲۰ (۱۱ اردیبهشت) و با قیمت ۱۰ دلار و قسمت دوم هم در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

در توضیحات منتشر شده توسط نینتندو، این شرکت گفته که قسمت اول این DLC شامل ۳ مینی گیم جدید برای ماد ScreamPark، همراه با ۳ لباس جدید برای شخصیت لویجی و یک floor theme جدید همراه با شبح است که در حالت ScareScraper برای مبارزه وجود دارد. دومین بخش این بسته الحاقی نیز شامل محتواهایی برای هر دو حالت ScareScraper و ScreamPark است که شامل ۳ مینی گیم اضافی جدید، لباس، طبقه و اشباح تازه می‌شود. گفتنی است که دارندگان نینتندو سوییچ از امروز امکان پیش‌خرید این بسته را نیز پیدا کردند که طرفداران از این طریق، یک آیتم پاداش Polterpup light جدید هم دریافت می‌کنند. گفتنی است که این آیتم پاداش پیش‌خرید، هم در حالت داستانی و هم حالت ScareScraper قابل استفاده است.

بازی Luigi's Mansion 3 هم‌اکنون برای پلتفرم نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.