نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 دی 1398
ساعت 14:00

کوجیما برخی طرح‌های پیش تولید Death Stranding را منتشر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان بازی دث استرندینگ، طرح‌های جالبی را از زمان پیش تولید این عنوان منتشر کرده است.

Death Stranding به عنوان اولین پروژه کارگردان مشهور صنعت گیم یعنی هیدئو کوجیما که کمپانی کونامی را پس از سال‌ها ترک کرده بود، تا مدت‌ها به عنوان یک بازی مرموز قلمداد می‌شد. این بازی درنهایت حدود یک ماه پیش منتشر شد و البته به همه ابهامات نیز پاسخ داد. بازی در کنار دریافت بازخوردها از بسیار عالی تا بسیار ضعیف، در مجموع در جلب رضایت کلی طرفداران موفق بود و ایده‌های جدید کوجیما درباره اتصال بازیکنان مختلف به یکدیگر، با هدف همکاری و مشارکت در یک هدف بزرگ‌تر، به صورت جالبی پیاده‌سازی شد. به این ترتیب، این هدف که مهم‌ترین پیام این بازی نیز بود و از طریق سیستمی به نام Strand System در کل بازی و میان همه بازیکنان جریان داشت، از جمله اولین طرح‌هایی بود که در زمان ساخت بازی روی آن کار شده بود.

هیدئو کوجیما به تازگی در یک پست توییتری، اقدام به ارسال تصاویری از طرح‌های پیش تولید بازی برای توضیح سیستم استرند کرده تا کانسپت کلی که از همکاری نامرئی همه بازیکنان، برای رسیدن به یک هدف مشترک ایجاد شده بود بهتر درک شود. شما در ادامه این پست توییتری را مشاهده می‌کنید.

وقتی طرح‌هایم را می‌نوشتم، برخی طرح‌های قدیمی‌تر را در کامپیتور پیدا کردم. نوستالژیک است. طرح‌های پیش تولیدی که برای پرزنتیشن آماده کرده بودم.

death stranding pre production documents1death stranding pre production documents1

سیستم استرند به شکلی بود که آیتم‌ها از جمله پست‌باکس‌ها، جاده‌ها، سازه‌ها و ... که توسط بازیکنان ایجاد می‌شد، از طریق سیستم چندنفره طراحی شده در بازی، برای دیگر بازیکنان نیز به اشتراک گذاشته می‌شد. این اجزا نیز رفته رفته پیچیده‌‌تر و گسترده‌تر می‌شدند تا اینکه درنهایت، دنیای موجود برای هر بازیکن به شکلی مشارکتی شکل می‌گرفت.

بازی دث استرندینگ هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. گفتنی است که نسخه کامپیوتر این بازی نیز قرار است در تابستان آینده عرضه شود. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی Death Stranding در بازی‌مگ، با امتیاز ۸٫۵ را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.