نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 12 دی 1398
ساعت 09:00

عناوین رایگان PS Plus برای اولین ماه سال ۲۰۲۰ اعلام شدند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی پس از چند روز تاخیر، اسامی بازی‌های رایگان ژانویه ۲۰۲۰ برای مشترکین PS Plus را اعلام کرد.

با توچه به پست جدید وبلاگ پلی‌استیشن، کاربران PS Plus حالا از اسامی بازی‌های رایگان برای اولین ماه سال ۲۰۲۰ مطلع شدند. سونی معمولا بازی‌های رایگان ماهانه PS Plus را در روز چهارشنبه انتهایی هر ماه اعلام می‌کند، ولی با توجه به تعطیلات ۲۰۱۹ این اطلاعیه با تاخیر و در اولین روز از سال ۲۰۲۰ فاش شده است. به هر ترتیب، مشترکین PS Plus حالا می‌توانند دو بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection و Goat Simulator را از روز ۷ ژانویه (۱۷ دی) به کتابخانه بازی‌های دیجیتال خود در بخش پلی‌استیشن پلاس اضافه کنند.

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection یکی از عناوینی است که مشترکین همواره درخواست اضافه شدن آن را به لاین‌آپ PS Plus را داشتند. این بازی توسعه‌داده شد توسط استودیو بلوپوینت که بازی‌های Uncharted: Drake’s Fortune، Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 3: Drake’s Deception شرکت ناتی داگ از پلی‌استیشن ۳ را در قالب یک سه‌گانه ریمستر دراختیار کاربران پلی‌استیشن ۴ می‌گذارد، به زودی به شکل رایگان در اختیار مشترکین پلی‌استیشن پلاس قرار می‌گیرد. در صورت تجربه بازی‌هایی نظیر Uncharted 4: A Thief’s End یا Uncharted: Lost Legacy در پلی‌استیشن ۴، این بهترین فرصت برای تجربه سه بازی اول این سری برای بازیکنانی است که هنوز موفق به این کار نشده بودند.

بازی Goat Simulator محصول Coffee Stain Studios از طرف دیگر، یک تجربه مفرح و بامزه است که در سال ۲۱۰۵ برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. به این ترتیب، گرچه رایگان شدن Uncharted: The Nathan Drake Collection و Goat Simulator برای اولین ماه سال ۲۰۲۰، باعث نمی‌شود که این ماه به بهترین دوره معرفی عناوین رایگان PS Plus تبدیل شود، ولی همچنان می‌تواند به عنوان یک لاین‌آپ بسیار خوب درنظر گرفته شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.