نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 11 دی 1398
ساعت 20:00

بازی Superhot VR در ۷ روز بیش از ۲ میلیون دلار کسب کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک آمار جدید نشان می‌دهد که بازی Superhot VR از نظر رشد درآمد، تعطیلات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.

گرچه میزان نفوذ و محبوبیت بازی‌ها و پلتفرم‌های مبتنی بر واقعیت مجازی محل بحث‌های مختلفی است، ولی استقبال محدود بازیکنان در این حوزه به این معنا هم نیست که برخی بازیسازان و بازی‌ها، موفقیت‌های خودشان را در حوزه واقعیت مجازی نداشته باشند. در یک مورد، اخیرا فاش شده که Superhot VR محصول خلاقانه تیم Superhot Team، موفق شده تا در ۷ روز دوره تعطیلات ۲۰۱۹ بیش از ۲ میلیون دلار درآمد کسب کند.

این آمار، براساس توییت‌های Callum Underwood از مشاورین و فعالان بازار واقعیت‌مجازی است که به عنوان یکی از کارگردانان این بازی با تیم Superhot Team همکاری داشته است. گفتنی است که آمار اخیر درآمدهای بازی مربوط به همه پلتفرم‌های مقصد برای این بازی VR است و درمجموع برای یک بازی عرضه سال ۲۰۱۶، کاملا قابل توجه است. شما در ادامه این پست‌ها را مطالعه می‌کنید.

بازی SUPERHOT VR به بیش از ۲ میلیون دلار درآمد روی همه پلتفرم‌ها، آن‌هم فقط در ۷ روز گذشته دست پیدا کرده است. از بازیکنان ممنون هستم.

(نکته اینکه آماری که برای PSVR داریم به صورت تخمینی هست چون ما اعداد دقیق را تا سال آینده دریافت نمی‌کنیم. با این حال تحلیلگران ما در IndieBI نسبت به این تخمین اطمینان دارند).

منتشر شدن این خبر، برای دیگر بازی‌هایی که در صف عرضه برای پلتفرم‌های VR دارند نیز جذاب است. در داغ‌ترین این موارد، بازی Half-Life: Alyx وجود دارد که با در نظر گرفتن تب بالای طرفداران برای دنبال شدن سری Half-Life، بسیاری در انتظار این بازی هستند. لازم به ذکر است که Half-Life: Alyx برای عرضه در مارس ۲۰۲۰ درنظر گرفته شده است. نسخه واقعیت‌مجازی بازی Superhot با نام Superhot VR نیز هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Oculus Rift، HTC Vive و PlayStation VR در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.