نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 11 دی 1398
ساعت 14:00

فروش بیش از ۱ میلیون نسخه‌ای Untitled Goose Game در طول ۳ ماه

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Panic ناشر Untitled Goose Game اعلام کرده که این بازی تاکنون بیش از ۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

استودیو ایندی و مستقل House House، حدود سه ماه پیش بازی Untitled Goose Game را معرفی کرد که از آن زمان، به خاطر گیم‌پلی جالب، سرگرم‌کننده و البته خلاقانه خود تحسین‌های زیادی را هم دریافت کرده است. با اعلام تازه یکی از موسسان Panic به عنوان ناشر این بازی، حالا فاش شده که این بازی از زمان عرضه تاکنون، بیش از یک میلیون نسخه فروخته است. این آمار، یک موفقیت بزرگ برای تیم کوچک سازنده بازی و درکل برای بازی‌های ایندی به حساب می‌آید.

بازی Untitled Goose Game ساخته استودیو استرالیایی House House، اولین بار در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور)  برای پلتفرم‌های کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر شد که به خاطر گیم‌پلی خلاقانه خود خیلی سریع، به یکی از ترندهای اصلی گیمرها در فضای مجازی تبدیل شد. محتواهای بامزه‌ای که در این بازی ایجاد و در ادامه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شدند، رفته رفته بیشتر شد و به محل بحث بسیاری از بازیکنان و حتی بازیسازان تبدیل شد. در یک مورد، حتی شاهد ساخته شدن یک ماد برای جایگزین کردن شخصیت Mr. X در بازی ریمیک Resident Evil 2 به جای غاز بامزه این بازی هم بودیم. این عنوان، در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم در دسترس گرفته و و بازیکنان ایکس‌باکس، از طریق سرویس Xbox Game Pass نیز می‌توانند آن را تجربه کنند. موفقیت اخیر این بازی از نظر فروش، در توییت یکی از موسسان تیم Panic را مشاهده می‌کنید:

این غیرممکن به نظر می‌رسد، ولی هفته پیش یعنی سه ماه پس از انتشار، بازی Untitled Goose Game مرز فروش یک میلیون نسخه را رد کرد.

از اعماق قلبمان از شما به خاطر تجربه این بازی ممنون هستیم.

 

واکنش‌ها و بازخوردها نسبت به این بازی، فراتر از هر چیزی بود که پیش‌بینی می‌کردیم. تصاویر هنری که توسط طرفداران کشیده می‌شد، نوشته‌ها، و بله حتی میم‌ها و ترندها، علامت‌ها و نشان‌هایی که در راهپیمایی‌ها دیده می‌شد و ... حسی بود که فقط یک بار به انسان دست می‌دهد.

امیدواریم که به مقداری هرچند کم، خوشی و خوشحالی را به زندگی شما آورده باشیم، چون شما به میزان خیلی زیادی این خوشی را برای ما آوردید.

و ما هرگز این را فراموش نمی‌کنیم.

 

در بازی Untitled Goose Game، بازیکن در نقش یک غاز بی‌اعصاب و بازیگوش قرار می‌گیرد که می‌تواند از اشیا مختلف پیرامون استفاده تا یک سری ماموریت‌ها را انجام دهد. برای مثال چالش‌هایی نظیر دزدیدن مخفیانه عینک یک بچه و مخفی کردن آن، نوک زدن به غذای یک خانواده در پیکنیک، دویدن و ایجاد وحشت برای انسان‌ها و ... در بازی، لحظات بامزه‌ای را ایجاد می‌کنند. این بازی هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از Untitled Goose Game با امتیاز ۶ از ۱۰ را هم مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.