نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 08 آبان 1397
ساعت 09:00

احتمال اضافه شدن پشتیبانی از VR در Red Dead 2 وجود دارد

0 از 5

بر اساس یافته‌ها از اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند Red Dead Redemption 2، این بازی ممکن است در آینده از هدست‌های VR به شکل رسمی پشتیبانی کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا گزارش‌هایی منتشر شد که فاش می‌کرد براساس فایل‌های موجود در «اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند» بازی Red Dead Redemption 2، و در حالت آنلاین و در صف انتظار آن یعنی Red Dead Online، مادهایی نظیر Adversary، ویرایشگر راک‌استار و همچنین بخش «PvE پویا» وجود خواهد داشت. این موج لیک شدن اطلاعات براساس اپلیکیشن‌های همراه، در ادامه به پیدا شدن کدهایی نظیر «PARAM_companionAutoConnectIpPC» رسید که می‌تواند برخلاف صحبت‌های کنونی، نشان‌دهنده برنامه‌های آینده راک‌استار، برای آوردن این بازی به پلتفرم PC هم باشد. با این وجود، اخیرا فاش شده که کدهایی برای «Oculus» هم در این اپلیکیشن‌ها پیدا شده، که این موضوع می‌تواند اشاره به هدست‌های Rift آن‌ها باشد. در این صورت این موضوع، همان‌طور که مشخص است می‌تواند نشانگر اضافه شدن پشتیبانی از واقعیت مجازی / VR در این بازی نیز در نظر گرفته شود.

البته غیر از نسخه مخصوص L.A. Noire برای HTC Vive، راک‌استار تاکنون به شکل رسمی و درونی، برای هیچ کدام از عناوین بزرگ خود پشتیبانی از واقعیت مجازی را اضافه نکرده است. بنابراین در صورت صحت این گمانه‌زنی، Red Dead Redemption 2 می‌تواند به اولین تجربه این شرکت در ورود به دنیای VR هم در نظر گرفته شود؛ بازاری که در گذشته مورد نقد کمپانی مادر راک‌استار یعنی Take-Two هم قرار گرفته بود. همچنین اضافه شدن چنین بازی بزرگی به دنیای VR می‌تواند باعث بهبود وضعیت کنونی هدست‌های VR هم بشود که مدت‌هاست از جریان اصلی ترندها در صنعت گیم خارج شده است. در هر صورت باید در نظر گرفت که هم این گزارش، و هم اضافه شدن پشتیبانی از PC به پلتفرم‌های مقصد این بازی در آینده، براساس یافته‌هایی از اپلیکیشن همراه بازی رد دد ردمپشن 2 است، و راک‌استار به شکل رسمی این خبرها را تایید نکرده است. البته در گذشته، این شرکت به شکل کامل عرضه بازی برای PC را رد کرده بود.

نکته دیگر، این است که Red Dead 2 از زاویه دید اول شخص نیز پشیتبانی می‌کند که این موضوع، باعث می‌شود تا بازی به خودی خود، بتواند تا حدود زیادی با این هدست‌ها سازگاری داشته باشد. در هر صورت طرفداران باید منتظر آینده و تایید یا رد نهایی گزارش‌ها توسط راک‌استار باقی بمانند. بازی «رد دد ردمپشن 2» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.