نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 01 شهریور 1396
ساعت 18:44

تاریخ انتشار نسخه VR بازی‌های Doom ،Fallout 4 و Skyrim مشخص شد

4 از 5

بتسدا تاریخ انتشار نسخه VR بازی‌های بازی‌های Doom ،Fallout 4 و Skyrim را مشخص کرد

چیزی به شروع رویداد QuakeCon باقی نمانده است و ظاهرا کمپانی بتسدا قصد دارد تا چندین پروژه بزرگ خود را در این رویداد به نمایشگاه بگذارد (که بازی‌های مخصوص VR این کمپانی هم شامل آن‌ها خواهد بود)، بنابراین این کمپانی تصمیم گرفته است تا بازیکنان را برای این رویداد آماده و تحریک کند. این شرکت چندی پیش تاریخ انتشار هر سه بازی آینده خود را برای هدست‌های VR مشخص کرد. (Doom VFR ,Fallout 4 و Skyrim)

در وهله اول، بازی Fallout 4 VR جای می‌گیرد که قرار است بصورت انحصاری برای هدست‌های HTC Vive عرضه شود. این عنوان در تاریخ 20 مهر روانه بازارها خواهد شد که بازیکنان می‌توانند تمامی مراحل این بازی را در حالت VR انجام دهند.

بازی بعدی Skyrim VR است که قرار است یک تجربه کامل را برای بازیکنان فراهم کند تا آن‌ها نهایت لذت را از این بازی ببرند. این نسخه شامل محتواهای قابل‌دانلود Dawnguard ,Hearthfire و Dragonborn خواهد بود و برای دو هدست PlayStation VR و HTC Vive منتشر می‌شود. خبر خوب برای طرفداران سونی این است که این بازی در ابتدا برای PlayStation VR در تاریخ 26 آبان در دسترس قرار خواهد گرفت. ورژن HTC Vive هم در تاریخ نامعلومی در سال 2018 روانه بازار خواهد شد.

و در آخر بازی Doom VFR قرار دارد که برای هدست‌های PlayStation VR و HTC Vive در تاریخ 10 آذر در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی قرار است تجربه جدیدی را از نسخه 2016 این سری برای بازیکنان ارائه کند.

هر سه این بازی‌ها در نمایشگاه QuakeCon قابل‌بازی است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.