نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 01 شهریور 1396
ساعت 19:17

تخفیفات این هفته شبکه PSN مشخص شد

5 از 5

جدیدترین بازی‌های تخفیف خورده PS4 ,PS3 و PS Vita مشخص شد

جدیدترین تخفیفات سونی هم‌اکنون بر روی فروشگاه Playstation در دسترس قرار گرفته است. این هفته بازیکنان PS3 و PS4 می‌توانند از مجموعه تخفیف‌های شرکت بتسدا به مناسبت رویداد QuakeCon لذت ببرند.

طبق معمول، کاربران PS4 بازی‌های بیشتری را در تخفیف‌ها در اختیار قرار دارند. تقریبا می‌توان گفت تمامی عناوین شرکت بتسدا برای این کنسول تخفیف‌های بسیار خوبی خورده که بهترین زمان را برای خریدن آن‌ها فراهم کرده است. بازی جهان‌باز Fallout 4 هم‌اکنون 20.09$ قیمت دارد و سیزن‌پس آن با قیمت 30$ بفروش می‌رسد. همچنین بازیکنان می‌توانند شوتر تحسین‌شده Prey را با قیمت 30$ خریداری کنند. اگر از منتظران دو عنوان Wolfenstein II: The New Colossus و The Evil Within 2 هستید، هم‌اکنون می‌توانید نسخه قبلی این دو بازی را با قیمت کمتری تهیه کنید. بازی Wolfenstein: The New Order با قیمت 15$ در دسترس است و بازی The Evil Within با قیمت 5$ قابل‌خریداری است. از دیگر تخفیفات قابل توجه می‌توان به بازی‌های محبوب (Dishonored 2 ($30), Doom ($20.09, و (Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition ($30 اشاره نمود.

کاربران PS3 هم این تخفیف‌ها را (اگرچه با بازی‌های محدودتر) با همین قیمت در اختیار دارند. همچنین دارندگان PS3 قادر هستند بسته‌های الحاقی دو بازی Fallout 3 و Fallout New Vegas را در کنار نسخه اول Dishonored با قیمت بسیار خوبی تهیه کنید. از طریق این لینک می‌توانید لیست تمامی تخفیف‌ها را مشاهد کنید.

در کنار تخفیفات QuakeCon، سونی سالگرد ده سالگی Playstation Blog را با تخفیف زدن چند بازی جشن گرفته است. بازیکنان در این قسمت می‌توانند بازی‌های Journey, Flower, Axiom Verge, Firewatch, Ratchet & Clank, The Last of Us Remastered و ... را با تخفیف 33 درصدی تهیه کنند. برای استفاده از تخفیفات این بخش باید این کد را در قسمت مخصوص وارد کنید: ELR6CKF4P9. تخفیفات این بخش تا روز 14 شهریور در دسترس خواهد بود. از طریق این لینک می‌توانید بازی‌های این بخش را مشاهده کنید.

تخفیفات بخش QuakeCon در روز 7 شهریور به پایان خواهد رسید.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.