نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 01 شهریور 1396
ساعت 12:45

تصاویر جدید بازی Metal Gear Survive

3 از 5

تصاویر جدید بازی Metal Gear Survive همراه با اطلاعات جدید آن

هم اکنون کمپانی Konami تصاویر جدیدی از بازی Metal Gear Survive منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. بازی Metal Gear Survive عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی و تلاش برای بقا می‌باشد که استودیوی Konami Digital Entertainment مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد.

علاوه بر ارائه تصاویر جدید، کمپانی Konami اطلاعات جدیدی در مورد مکانیک های بازی نیز ارائه کرده است. در بازی Metal Gear Survive شما یک Base Camp خواهید داشت که بعنوان مرکز تمام فعالیت های شما، تک نفره و چند نفره به حساب می‌آید. منابع و غنیمت هایی که جمع آوری می‌کنید می‌توانند در جهت بهبود و ارتقاء سطح Base Camp مورد استفاده قرار گیرند.

توسعه و پیشرفت  Base Camp نیازمند منابع خواهد بود اما بواسطه آن، توانایی ها و ارتقاء های بیشتری قفل گشایی خواهند شد؛ به نظر می‌رسد که این سیستم درواقع ورژن ارتقاء یافته ای از Mother Base موجود در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain باشد.

بازی Metal Gear Survive ابتدا در مراسم گیمزکام 2016 رسماً معرفی گردید و قرار است در اوایل سال 2018 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شود. زمان طراحی شده در این بازی بر مبنای دوره زمانی میان بازی های Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می‌باشد.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

م.حافظ | اخبار | 23/08/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.