نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 20 دی 1398
ساعت 20:00

فروش نینتندو سوییچ در فرانسه به بیش از 3٫3 میلیون رسید

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش تازه نشان می‌دهد که حدود ۱۱ درصد از خانواده‌های فرانسوی یک کنسول نینتندو سوییچ دارند.

نینتندو تا چهار سال پیش ابدا شرایط خوبی با کنسول Wii U نداشت و این کمپانی قدیمی صنعت گیم که معمولا پرچمدار فروش کنسول‌های بازی در نسل‌های مختلف بوده، دوران بسیار سختی را می‌گذراند. این روند اما با عرضه کنسول نینتندو سوییچ به شکلی کامل معکوس شد و نوآوری‌ها، ارتقاها، کاربرپسندی بیشتر و درنهایت عناوین بسیار باکیفیت‌تر آن باعث شده تا این شرکت محبوب ژاپنی، حالا هر سال را بهتر از سال قبل بگذراند. نینتندو سوییچ از همان زمان معرفی تا به حال، به شکل پیوسته با یک نمودار فروش صعودی مواجه بوده و تحلیلگران معتقدند اگر همین روند ادامه پیدا کند، کنسول می‌تواند فروش ۱۰۰ میلیون واحدی را هم در آینده نزدیک رد کند. با در نظر گرفتن محبوبیت بالای این پلتفرم هیبریدی در سطح جهان، جای تعجبی نیست که آمارهای فروش در کشور فرانسه نیز عالی باشد.

براساس گزارشی از فیگارو، کنسول نینتندو سویچ تا به حال در فرانسه بیش از ۳٫۳ میلیون دستگاه فروش داشته است. بر این اساس، سال ۲۰۱۹ بهترین عملکرد کنسول در این کشور بوده که سال را با فروش ۱٫۲۵ میلیون واحدی به پایان رساند. به این ترتیب آمارها نشان می‌دهد که تقریبا ۱۱ درصد خانوارهای فرانسوی این کنسول را خریداری کرده‌اند که یک آمار بسیار عالی برای نینتندو محسوب می‌شود. این تحقیق به علاوه نشان می‌دهد که نسبت دارندگان کنسول ۷۰ درصد مردان و ۳۰ درصد زنان است.

از نظر فروش بازی‌های این پلتفرم در فرانسه، بازی Pokémon Sword و Shield با ۶۵۰ هزار نسخه، Mario Kart 8 Deluxe با ۵۰۲ هزار نسخه و Luigi’s Mansion 3 با ۳۹۲ هزار نسخه بهترین عملکرد را داشتند. لازم به ذکر است که فرانسه به صورت سنتی یکی از کشورهایی محسوب می‌شود که محصولات نینتندو در آن محبوبیت بالایی دارند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.