نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 20 دی 1398
ساعت 16:00

به نظر سازندگان به یک بازی Batman جدید اشاره کرده اند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پست‌های تازه و مرموز WB Games Montreal درواقع اشاره به رونمایی از یک بازی جدید بتمن دارد.

بازی Batman: Arkham Knight به عنوان آخرین عنوان از مجموعه بازی‌های بتمن، حدود ۵ سال پیش منتشر شد و این فاصله طولانی باعث شده تا طرفداران کاملا برای رونمایی از یک بازی جدید آماده باشند. درحالی که تا به حال گزارش‌ها و شایعات جسته و گریخته زیادی درباره درحال ساخت بودن یک بازی جدید بتمن وجود داشت، به تازگی استودیو WB Games Montreal که قبلا بازی Arkham Origins را تولید کرده است، اخیرا اقدام به ارسال سه تصویر مختلف در فیسبوک، سپس توییتر و درنهایت یک تصویر مزموز دیگر در حساب رسمی خود در اینستاگرام کرده که یک کاربر توییتر به نام ArkhamVideos، اقدام به ترکیب آن‌ها کرده است. تصویر نهایی که در حساب توییتری این کاربر پست شده، به نظر یک نشان اداره پلیس است که در آن عناصری نظیر یک عقاب، شمشیر و تاج به چشم می‌خورد. شما در ادامه این پست را مشاهده می‌کنید.

لوگوی جدید اشاره به پروژه جدید WB Games Montreal دارد. CaptureTheKnight

WB Games Montreal new batman

براساس تئوری مطرح شده توسط این کاربر، این نشان درواقع اشاره به یک بازی بتمن دارد ولی به صورت رسمی، WB Games Montreal تاکنون چیزی را غیر از ارسال چند تصویر مرموز در چند حساب مختلف شبکه‌های اجتماعی فاش نکرده است. در صورتی که تئوری‌های طرفداران درباره بازی جدید بتمن درست باشد، می‌توان گفت که به زودی می‌توانیم شاهد رونمایی رسمی پروژه توسط WB Games Montreal باشیم؛ گرچه تا آینده نزدیک قرار نیست هیچ رویداد بزرگ مرتبط با بازی‌های ویدیویی برگزار شود. با در نظر گرفتن ایننکه کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت نیز تا انتهای سال ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شوند، این احتمال نیز وجود دارد که بازی جدید بتمن به عنوان یک عنوان نسل نهمی همراه با رونمایی‌های رسمی کنسول‌های جدید معرفی شود. PlayStation 5 و Xbox Series X به عنوان جانشین‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ عرضه شوند.

با در نظر گرفتن این موارد، باید دید که پروژه بعدی WB Games Montreal درنهایت در چه زمانی رونمایی می‌شود.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    بابا یا تایید کنید یا تکذیب کنید دیوانه کردید دیگه ما رو دو سال شده یک بتمن جدید میخواین معرفی کنید:angry:!

    آخرین بار در تاریخ حدود 4 سال قبل توسط Projacker ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.