نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 20 دی 1398
ساعت 09:00

کپ‌کام جزئیات بیشتری از Resident Evil 3 را به اشتراک گذاشت

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در مصاحبه تازه پیتر فابیانو تهیه‌کننده کپ‌کام، اطلاعات بیشتری از Resident Evil 3 فاش شده است.

کپ‌کام حدود سه ما دیگر بازی موردانتظار Resident Evil 3 Remake را عرضه می‌کند و تا پیش از این اتفاق، این شرکت کمپین قابل قبولی را برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی درباره آن دنبال کرده است. کپ‌کام تاکنون در مصاحبه‌ها، تیزرها و پست‌های مختلف، اطلاعات متنوعی را درباره این بازی منتشر کرده و حالا صحبت‌های تازه پیتر فابیانو (Peter Fabiano) تهیه‌کننده کپ‌کام، به برخی جزئیات جدید اشاره می‌کند که پیش از این مطرح نشده بود. لازم به ذکر است که این مصاحبه توسط مجله پلی‌استیشن بریتانیا صورت گرفته و یک کاربر Reddit نیز اقدام به بازنشر آن کرده است.

در برخی از مهم‌ترین بخش‌های این گفتگو، فابیانو اشاره کرده که در نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 3، برخلاف نسخه اورجینال شاهد بازگشت ماد «The Mercenaries» نخواهیم بود و این حالت از بازی اصلی، دیگر در نسخه ریمیک وجود ندارد. به گفته فابیانو این تصمیم بیشتر به خاطر قرار گرفتن ماد جدید «Resident Evil Resistance» گرفته شد که مثل یک بازی کامل، یک بخش چندنفره و کوآپ را به بازی اضافه می‌کند. گفتنی است که در Resident Evil Resistance که در همه نسخه‌ها بخشی از بازی Resident Evil 3 Remake است، چهار بازیکن به صورت آنلاین در برابر یک دشمن با عنوان «The mastermind» قرار می‌گیرند؛ دشمنی که به شکل پیوسته در مقابل بازیکنان تله قرار می‌دهد یا زامبی و ... به سمت آن‌ها می‌فرستد.

فابیانو در زمینه داستان بازی نیز گفته که با وجود گسترش این بخش، آن‌ها ویژگی پایان چندگانه از بازی اصلی را هم در نسخه ریمیک حذف کرده‌اند. لازم به ذکر است که در نسخه اصلی بازی RE3، بازیکن برحسب تصمیمات و انتخاب‌ها ممکن بود با پایان‌بندی‌های نسبتا متفاوتی مواجه شود. پیرامون دنیای بازی نیز فابیانو گفته که شهر راکون سیتی، حالا به میزان بسیار بیشتری در مقایسه با نسخه اورجینال از لوکیشن‌های جدید برای گردش و جستجو برخوردار است.

این تهیه‌کننده، اشاره کرده که Nemesis به عنوان دشمن اصلی «جیل ولنتاین» در بازی، هوش مصنوعی بسیار ارتقایافته‌تری نسبت به Mr. X در نسخه ریمیک Resident Evil 2 هم دارد. فابیانو همچنین به گسترده‌تر شدن خطوط داستانی شخصیت‌های فرعی خصوصا Carlos Oliviera هم اشاره کرده که دارای سکانس‌های قابل بازی نیز هست. به گفته او، کارلوس حالا برای خودش یک قسمت قابل بازی جالب دارد.

بازی Resident Evil 3 قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1397
    نظرها: 38
    تشکر: 31
    تشکرشده: 29
    کنسول‌های بازی:

    نسخه اورجینال گاهی به بازیکن تو بعضی شرایط امکان انتخاب از دو حالت می‌داد. معمولا هم این دو حالت شامل یا فرار یا مبارزه می‌شد. کارهای خاص دیگری هم می‌شد انجام داد یا نداد که درآخر فکر کنم فقط کات سین‌ها متفاوت بود.
    به نظرم چون بازی ریمیک به شکل بومی قابلیت داج و انیمیشن‌های اکشن رو داره ما می‌تونیم به شکل طبیعی تو هر تقابلی هر کدوم از اون دو آپشن حذف شده رو داشته باشیم.
    بخش راکون سیتی بزرگ‌تر برای اکتشاف هست که بیشتر از هر چیز منتظرشم grin

    آخرین بار در تاریخ حدود 4 سال قبل توسط yaamato ویرایش شد
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    نسخه ی اصلی بازی پایان چندگانه داشت و تصمیم گیری ها تاثیرگذار بود ؟ اصلا توی بازی تصمیم گیری داشت مگه :amaz:

    آخرین بار در تاریخ حدود 4 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    نسخه ی اصلی بازی پایان چندگانه داشت و تصمیم گیری ها تاثیرگذار بود ؟ اصلا توی بازی تصمیم گیری داشت مگه :amaz:

    بله، اگر یادتون باشه هر چند وقت یکبار بازی دوتا انتخاب میذاشت پیش روی شما که بر اساس همین انتخاب‌ها پایان بازی تغییر می‌کرد؛ اگرچه تا به امروز من نتونستم بفهمم اون انتخاب‌ها اصلا چه ربطی به داستان داشتند:|| و یه چیز دیگه که ازش مطمئنم اینکه بر اساس همین انتخاب‌ها نمسیس تو طول بازی جاهای متفاوتی Spawn میشد اما به نظر میرسه توی نسخه ریمیک اینو حذف کردن.

    آخرین بار در تاریخ حدود 4 سال قبل توسط Projacker ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.