نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 بهمن 1398
ساعت 14:00

تیم سازندگان Hellblade 2 دو برابر بزرگ‌تر از بازی اول است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته Ninja Theory، تیم سازندگان Senua's Saga: Hellblade 2 دو برابر بزرگ‌تر از بازی اول است.

استودیو نینجا تئوری، اخیرا یک ویدیو مستند جدید با محوریت مصاحبه با بازیسازان و کارمندان خود منتشر کرده تا درباره روند پیشرفت پروژه‌های درحال ساخت این گروه اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد. در این ویدیو که می‌توانید آن را از طریق یوتیوب مشاهده کنید، سازندگان بازی از بزرگ‌تر شدن حدود دو برابری تیم سازندگان خبر دادند که مشغول ساخت بازی Senua's Saga: Hellblade 2 می‌شوند و به این ترتیب وعده یک بازی طولانی‌تر و بزرگ‌تر را نسبت به Hellblade: Senua's Sacrifice می‌دهند.

با توجه به صحبت‌های Tameem Antoniades از بنیانگذاران استودیو، تیم سازندگان بازی هل‌بلید ۲ گرچه حدود ۲ برابر بزرگ‌تر از بازی اول است ولی این تعداد، همچنان برای توسعه یک بازی AAA بسیار کوچک محسوب می‌شود. با این وجود سازندگان امیدوار هستند که با کمک ابزارها و تکنولوژی‌های جدید دست به کارهای بزرگ و جاه‌طلبانه‌ای بزنند. لازم به ذکر است که حدود یک سال پس از عرضه بازی Hellblade، شرکت مایکروسافت اقدام به خریداری استودیو نینجا تئوری کرد تا به عنوان یک تیم فرست پارتی برای پلتفرم ایکس‌باکس به فعالیت خود ادامه دهد. با در نظر گرفتن اطلاعیه‌ها از استخدام‌های گسترده در این گروه، به نظر نینجا تئوری سرمایه لازم برای بزرگ‌تر شدن و افزایش پروژه‌های خود را از مایکروسافت دریافت کرده است.

از دیگر بخش‌های جالب صحبت‌های آنتونیداس، اشاره او به عمیق‌تر شدن در مفهوم سلامت روانی در بازی دوم است که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در بازی اول بود. در جریان این صحبت‌ها، نینجا تئوری همچنین از یک پروژه دیگر استودیو نیز پرده‌برداری کرده است؛ این بازی که فعلا با عنوان Project: Mara شناخته می‌شود، قرار است یک بازی در ژانر وحشت باشد و انتظار می‌رود در آینده، جزئیات بیشتری هم از آن منتشر شود. جدای از این دو، نینجا تئوری ساخت یک بازی چندنفره به نام Bleeding Edge را هم دنبال می‌کند که قرار است در ۲۴ مارس (۵ فروردین ۹۹) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

پیرامون Senua's Saga: Hellblade 2، این بازی نیز براساس اعلام قبلی قرار است در تاریخی نامشخص برای پلتفرم نسل نهمی ایکس‌باکس سری ایکس و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.