نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 03 بهمن 1398
ساعت 16:00

چهار بازی جدید دیگر به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ میجر نلسون اخیرا تایید کرده که چهار بازی جدید دیگر قرار است به کتابخانه عناوین موجود در Xbox Game Pass اضافه شود.

مشترکین سرویس Xbox Game Pass مایکروسافت، حدود یک هفته پیش خبر اضافه شدن چند بازی بزرگ از جمله Tekken 7 و GTA V به Library عناوین در دسترس این سرویس را دریافت کردند. این عناوین که در طول ماه فعلی میلادی (ژانویه) به تدریج به سرویس اضافه شده است، ظاهرا قرار نیست پایان‌بخش کار اضافه شدن بازی‌های بیشتر به سرویس گیم پس در این ماه باشد. اخیرا Major Nelson از ایکس‌باکس تایید کرده که چهار بازی بعدی که قرار است در همین ماه به سرویس اضافه شوند، A Plague Tale: Innocence، Indivisible، Sea Salt و Fishing Sim World: Pro Tour خواهند بود.

با توجه به این تایید، مشترکین سرویس حالا می‌توانند منتظر اضافه شدن یک بازی تحسین‌شده و جدید دیگر یعنی A Plague Tale: Innocence به کتابخانه بازی‌های خود و تجربه رایگان آن باشند. این بازی داستان‌محور که عناصر اکشن، وحشت و مخفی‌کاری را در خود دارد، در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز خیلی خوب ۸ را دریافت کرده و با توجه به گزارش، مشترکین سرویس گیم پس هم در ایکس‌باکس وان و هم رایانه‌های شخصی، می‌توانند از ادامه امروز ۲۳ ژانویه منتظر اضافه شدن بازی به سرویس و تجربه رایگان یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ باشند.

یکی دیگر از بازی‌هایی که امروز به گیم پس اضافه می‌شود، Indivisible است که البته طولانی‌تر از بازی A Plague Tale: Innocence است. بازی‌های Sea Salt و Fishing Sim World: Pro Tour هم قرار است در روز ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) عرضه شوند که اولی هم در کنسول و هم در PC، و دومی نیز فقط از طریق ایکس‌باکس وان قابل دریافت است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.