نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 03 بهمن 1398
ساعت 14:00

سازندگان خبر از تکمیل ساخت بازی Half-Life: Alyx دادند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته سازندگان، ساخت بازی واقعیت‌مجازی Half-Life: Alyx به پایان رسیده و بازی از ابتدا تا انتها قابل تجربه است.

کمپانی Valve در سال ۲۰۱۹ طرفداران مشتاق سری Half-Life را با رونمایی از یک بازی جدید از سری غافلگیر کرده بود. این بازی که Half-Life: Alyx نام دارد، قرار است به عنوان یک نسخه فرعی در این مجموعه جای بگیرد. بازی همچنین به صورت VR یا واقعیت مجازی است و برای تجربه آن نیاز به هدست‌های مخصوص خواهد بود. پیرامون Half-Life: Alyx، سازندگان اخیرا یک رویداد AMA (پرسش و پاسخ) در reddit برگزار کردند که در جریان پاسخ‌ها، اطلاعات مهمی از روند ساخت بازی فاش شده است. با توجه به این جزئیات، حالا باید گفت که بازی در مرحله اعمال آخرین بهبودها و پولیش نهایی است و از نظر گیم‌پلی، بازی از ابتدا تا انتها قابل تجربه می‌باشد.

در جریان رویداد اخیر AMA در ردیت، یک حساب تایید شده مرتبط با Valve گفته که بسیاری از کارمندان در شرکت ولو و همچنین تست‌کنندگان بازی، تاکنون بارها کل این بازی را که شامل ابتدا تا انتهای بازی می‌شود تجربه کرده‌اند. او در ادامه گفت که بازی آخرین مراحل رفع باگ‌ها و پولیش نهایی را می‌گذراند و به همین خاطر، امیدوار هستند که بدون هیچ تاخیری، بازی را در موعد عرضه مشخص شده آماده کنند.

در پاسخ به یک سوال دیگر که پیرامون احتمال انتشار ویدیوهای جدید گیم‌پلی تا قبل از موعد عرضه مارس ۲۰۲۰ بود، کارمند ولو گفته که این اتفاق خواهد افتاد. به گفته او، انتشار ویدیوهای بیشتر از گیم‌پلی همزمان با نزدیک شدن به تاریخ عرضه در برنامه‌های آن‌ها قرار دارد. به علاوه هدف آن‌ها فقط نمایش گیم‌پلی نیست و قصد دارند برخی ویژگی‌های VR مثل انتخاب‌های متفاوت حرکتی را هم نمایش دهند.

به هر ترتیب به نظر می‌رسد که در ماهی که خبرهای زیادی از تاخیر خوردن چند بازی در صف عرضه منتشر شده بود، تایید عرضه به هنگام یک بازی دیگر می‌تواند خبر بزرگی باشد. پیرامون خود بازی، ولو البته جزئیات چندانی منتشر نکرده و اطلاعات خاصی از بازی غیر زمان رونمایی از تریلر آن در دسترس نیست. به این ترتیب، تاکنون مشخص شده که Half-Life: Alyx یک بازی صرفا تک‌نفره است که وقایع آن از نظر زمانی، بین دو بازی Half-Life 1 و 2 جریان دارد. به علاوه طول این بازی نیز تقریبا به اندازه بازی دوم این سری است.

بازی واقعیت‌مجازی Half-Life: Alyx قرار است در مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸ - فروردین ۹۹) منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.