نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 23 بهمن 1398
ساعت 15:00

بازیکنان در PAX East امکان تجربه The Last of Us 2 را خواهند داشت

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ناتی داگ اخیرا اعلام کرده که طرفداران حاضر در رویداد PAX East، می‌توانند دمو یک ساعته از بازی The Last of Us 2 را تجربه کنند.

The Last of Us 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌های نسل هشتم، حدود سه ماه با عرضه رسمی فاصله دارد و طرفداران پرشمار این مجموعه، به نظر می‌توانند بدون تاخیر خاصی این بازی را در در موعد اعلام شده تجربه کنند. پیرامون این بازی، ناتی داگ اخیرا از طریق یک پست جدید در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرده که می‌خواهد دمو یک ساعته‌ای از این بازی را به محل برگزاری رویداد PAX East در بوستون بیاورد. نکته جالب توجه، این است که شروع ماجراجویی جول و الی در بازی اول نیز از شهر بوستون شروع شد و اتفاقا اولین دمو عمومی بازی اول The Last of Us هم سال‌ها پیش در همین محل و در PAX East در دسترس قرار گرفت.

پیرامون خود این دمو، ناتی داگ ظاهرا همان مرحله موسوم به Patrol که چند ماه پیش توسط برخی رسانه‌ها تجربه شد را ارائه می‌کند که شامل فصل سرما، و کنترل شخصیت الی در کنار دوستش دینا هست که این دو برای جستجو آذوغه، محل سکونت گروه در جکسون را ترک می‌کنند و وارد یک محوطه آلوده می‌شوند. ناتی داگ همچنین ماهیت عمومی بودن دمو را تایید کرده که به این ترتیب می‌توان به زودی منتظر انتشار ویدیوها و تصاویر جدید از بازی هم بود، با این حال طرفداران برای پیدا کردن شانس تجربه این دمو در فاصله روزهای ۲۷ فوریه تا ۱ مارس (۸ تا ۱۱ اسفند) نیاز به ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن Experience PlayStation هم دارند.

در پست تازه پلی‌استیشن بلاگ، دو خبر جدید و مهم دیگر نیز پیرامون بازی فاش شده است. ناتی داگ در زمینه پیش خرید نسخه فیزیکی اعلام کرده که پس از پیش فروش کامل همه نسخه‌های کالکتور بازی موسوم به The Last of Us 2: Ellie Edition در خرده‌فروشی‌ها، حالا و با همکاری با خرده‌فروشان اقدام به عرضه مجدد این نسخه در بازارهای مختلف کرده است. خبر بعدی نیز عرضه پوسته داینامیک رایگان و جدید دیگری از بازی برای PS4 است که امکان Redeem کردن آن با کدهای زیر وجود دارد.

  • اکانت‌های ریجن آمریکای شمالی و جنوبی: 4FMP-BBNM-J5L3 
  • اکانت‌های ریجن اروپا، استرالیا، نیوزیلند، روسیه، خاورمیانه، افریقا و هند: 9DEK-PKNG-N445

بازی The Last of Us Part 2 قرار است در ۲۹ می (۹ خرداد ۹۹) برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.