نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 24 بهمن 1398
ساعت 09:00

دو Mastermind جدید برای بازی Resident Evil Resistance معرفی شدند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام دو Mastermind و نقشه جدید برای بازی آنلاین Resident Evil Resistance معرفی کرده است.

در طول چند هفته اخیر، گرچه بیشتر مباحث پیرامون سری بازی‌های Resident Evil به شایعات Resident Evil 8 یا سریال نتفلیکس Resident Evil ارتباط داشت، ولی کپ‌کام درواقع کم‌تر از سه ماه دیگر بازی موردانتظار Resident Evil 3 remake را هم در صف عرضه دارد. این بازی نیز شامل دو بازی مستقل، یعنی نسخه بازسازی از رزیدنت اویل 3 و یک بازی آنلاین و کو-آپ با عنوان Resident Evil Resistance است که قرار است برای اولین بار در این سری و به عنوان بخشی از پکیج Resident Evil 3 remake عرضه شود. Resident Evil Resistance براساس اطلاعاتی که تاکنون توسط کپ‌کام منتشر شده، شامل یک ماد چهار در برابر یک شخصیت با عنوان mastermind است که بازیکنان، بایستی در نقشه‌هایی که توسط mastermind تله‌گذاری شده به سمت اهداف خود حرکت کنند.

براساس حساب رسمی توییتری سری و همچنین پست تازه وبلاگ پلی‌استیشن، کپ‌کام اخیرا اقدام به فاش کردن دو نقشه به نام‌های Casino و Abandoned Park و همچنین دو mastermind برای بازی Resident Evil Resistance کرده است. هر دو mastermind معرفی شده، شخصیت‌های آشنایی برای طرفداران این سری هستند؛ کاراکتر اول Oswell E. Spencer یکی از موسسان شرکت داروسازی و بدنام آمبرلا است که در بازی Resident Evil 5 دیده شده بود. کاراکتر دوم، ضد قهرمان اصلی بازی Resident Evil Revelations 2 یعنی Alex Wesker است که خواهر ناتنی یکی از مهم‌ترین ضدقهرمانان کل این سری یعنی Albert Wesker هم محسوب می‌شود. شما در ادامه تصاویر این دو شخصیت را مشاهده می‌کنید.

Mastermind Wesker Spencer Resistance

براساس اطلاعات منتشر شده، اسپنسر یک mastermind است که از تکنولوژی‌های آمبرلا برای حمله به بازیکنان استفاده می‌کند و وسکر، امکان فرستادن یک سلاح بیولوژیکی مرگبار با عنوان «Yateveo» را دارد. Resident Evil Resistance به عنوان ماد آنلاین Resident Evil 3 remake، قرار است در ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.