نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 24 بهمن 1398
ساعت 15:00

فهرست کمپانی‌های حاضر در E3 2020 منتشر شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ The ESA به عنوان ارگان برگزارکننده رویدادهای E3، فهرست کامل شرکت‌های حاضر در E3 2020 را منتشر کرده است.

سازمان The Entertainment Software Association یا انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی که هر ساله، وظیفه برگزاری بزرگ‌ترین رویداد خبری - سرگرمی صنعت گیم در جهان موسوم به E3 را دارد، اخیرا لیست کامل شرکت‌هایی که برای حضور در E3 2020 اعلام آمادگی کردند را منتشر کرده است. در این فهرست، اسامی شرکت‌های بزرگ صنعت بازی نظیر مایکروسافت، نینتندو، بتزدا، تیک-تو، اسکوئر انیکس، باندای نامکو، کپ‌کام، وارنر بروس و سگا به چشم می‌خورند. در این رابطه همان طور که اخیرا هم فاش شده بود، شرکت سونی به عنوان سازنده پلتفرم پلی‌استیشن 4، در E3 سال ۲۰۲۰ نیز مثل سال ۲۰۱۹ غایب خواهد بود.

گزارش جدید درباره فهرست شرکت‌های حاضر در E3 2020، اندکی پس از مشخص شدن خبر عدم حضور «جف کیلی (Geoff Keighley)» مجری مشهور این صنعت، اجراکننده اصلی رویداد The Game Awards و همچنین مجری و تهیه‌کننده رویداد اختصاصی E3 Coliseum در E3 2020 منتشر شده است. با توجه به آن خبر، به نظر می‌رسد که کیلی نیز به جمع منتقدان نحوه برگزاری رویداد در دوره‌های اخیر اضافه شده است. او در زمینه عدم حضورش در E3 2020 گفته که «واقعا احساس خوب و راحتی در زمینه مشارکت در E3 امسال، با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده ندارد.» لازم به ذکر است که فعالان و حاضران صنعت بازی، چند سالی هست که نسبت به نحوه برگزاری و پنجره زمانی رویدادهای E3 انتقاداتی داشتند و به روند نزولی حاضران و بینندگان در هر سال اشاره کرده‌اند.

سازمان The ESA همچنین اعلام کرده که زمان ثبت‌نام عمومی برای حضور در رویداد از ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) شروع می‌شود. این ارگان به علاوه وعده داده که قرار است ویژگی‌های جدیدی را در E3 2020 برای شرکت‌کنندگان و بینندگان لایواستریمی به نمایش بگذارد. این برای مثال شامل یک رویداد کاملا جدید از مصاحبه‌های اختصاصی با بازیسازان مختلف نیز می‌شود که قرار است برای بازدیدکنندگان و بینندگان پلتفرم‌های استریمی پخش شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.