نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 24 بهمن 1398
ساعت 18:00

The Last of Us Part 2 آخرین مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ناتی داگ درحال حاضر آخرین بازبینی‌ها و ویرایش‌های بازی The Last of Us Part 2 را انجام می‌دهد.

سال ۲۰۲۰ برای طرفداران پلتفرم پلی‌استیشن یک سال ویژه محسوب می‌شود و آن‌ها جدای از آنکه در اواخر این سال شاهد عرضه پلی‌استیشن 5 خواهند بود، ولی در طول سال ۲۰۲۰ نیز می‌توانند منتظر عرضه چندین بازی انحصاری بزرگ و باکیفیت برای PS4 هم باشند. استودیو ناتی داگ نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین تیم‌های بازی‌سازی فرست پارتی سونی، حدود سه ماه دیگر اقدام به عرضه یکی از این بازی‌های انحصاری یعنی The Last of Us Part 2 خواهد کرد؛ بازی که قرار است از نظر داستانی، دنبال کننده وقایع بازی اول پس از یک وقفه پنج ساله باشد و حالا شخصیت «الی» را به عنوان کاراکتر اصلی و قابل بازی معرفی می‌کند.

پیرامون این بازی، ناتی داگ روز گذشته اعلام کرد که طرفداران به زودی و در جریان رویداد PAX East می‌توانند دمو یک ساعته‌ای از بازی را تجربه کنند. این خبر شامل چند بروزرسانی دیگر از بازی نیز بود که در یکی از این موارد، حالا مشخص می‌شود که مراحل ساخت این بازی در حال تکمیل است و ناتی داگ آخرین بازبینی‌ها و کارهای نهایی را برای تکمیل این فرایند پشت سر می‌گذارد. آرن میر مدیر ارتباطات ناتی داگ در این رابطه گفت:

ما از این هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم حالا وارد آخرین دوره از فرایند ساخت بازی شدیم و تیم ما همین حالا که این متن را مطالعه می‌کنید، در حال اعمال کارها و بازبینی‌های نهایی روی The Last of Us Part 2 هستند. پایان مراحل ساخت بازی، ما را یک قدم بزرگ دیگر به انتشار نهایی نزدیک می‌کند. ما مطلع هستیم که همه شما تاکنون صبورانه در طول چند سال اخیر منتظر بازی بودید، پس اعلام این خبر که بازی در حال طی کردن آخرین مراحل ساخت قرار دارد و قرار است به زودی به دست شما برسد، واقعا هیجان‌انگیز است.

بازی The Last of Us Part 2 به عنوان دنباله بازی اول که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. ناتی داگ با این حال از آن زمان بازی‌های Uncharted 4 و Uncharted The Lost Legacy را هم منتشر و از اواسط سال ۲۰۱۷، تولید بازی Last of Us 2 را با یک تیم کامل پیگیری کرد. تاکنون از بازی چندین دمو، تریلر و اطلاعات تکمیلی نیز منتشر شده و طرفداران امیدوار هستند که این بازی نیز مثل عنوان اول The Last of Us، به یک تجربه ویژه برای آن‌ها تبدیل شود. The Last of Us Part 2 قرار است در ۲۹ می (۹ خرداد ۹۹) به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.