نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 24 دی 1398
ساعت 09:00

سونی رسما عدم حضور در E3 2020 را تایید کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی سونی رسما تایید کرد که مشابه دوره گذشته، امسال و در E3 2020 هم حضور نخواهد داشت.

شرکت سونی به عنوان سازنده پلی‌استیشن 4 که پرفروش‌ترین کنسول بازی خانگی نسل هشتم محسوب می‌شود، در اواخر سال قصد عرضه کنسول جانشین یعنی پلی‌استیشن 5 را دارد. این موضوع اما به معنای این نیست که این کمپانی ژاپنی، برنامه‌ای برای کنسول فعلی در سال آخر خود نداشته باشد. غیر از انبوهی از بازی‌های چندپلتفرمی، تعدادی بازی بسیار موردانتظار فرست پارتی نظیر Dreams، The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima نیز همچنان در صف عرضه PS4 هستند. از این بین گرچه دو بازی اول تا قبل از تابستان عرضه می‌شوند، اما Ghost of Tsushima برای عرضه در تابستان ۲۰۲۰ معرفی شده است؛ اتفاقی که باعث می‌شد تا برخی علیرغم شایعات اخیر مبنی بر عدم حضور سونی در E3 2020، همچنان امیدوار به شرکت کردن سونی در این رویداد باشند. اتفاقی که ظاهرا هرگز صورت نمی‌گیرد.

سونی به تازگی طی یک بیانیه رسمی تایید کرده که به مانند E3 2019، قرار نیست امسال و در E3 2020 هم حضور داشته باشد. شما در ادامه این بیانیه را مشاهده می‌کنید.

بعد از بررسی‌های زیادی که Sony Interactive Entertainment انجام داده است، تصمیم گرفتیم تا در E3 2020 مشارکت نداشته باشیم. ما احترام بسیار زیادی به ESA به عنوان یک سازمان [برپا کننده رویدادهای E3] قائل هستیم، اما احساس می‌کنیم که راهبرد حضور در E3 2020 نمی‌تواند محل مناسبی برای ما و آنچه که امسال روی آن تمرکز داریم باشد. ما برنامه داریم که استراتژی خودمان را از طریق رویدادهای مختلف جهانی که در 2020 تدارک دیدیم شکل دهیم و این شامل حضور در رویدادهای مشتری‌محور کوچک و بزرگ در سرتاسر دنیا نیز می‌شود. تمرکز ما این است که طرفداران خود را بخشی از خانواده پلی‌استیشن حس کنند و به محتواهای موردعلاقه‌شان برای بازی کردن دسترسی داشته باشند. ما لاین‌آپ خارق‌العاده‌ای را در سال جاری برای PS4 داریم و با توجه به عرضه موردانتظار کنسول PlayStation 5، کاملا مشتاق یک سال جشن گرفتن با طرفدارانمان هستیم.

با تجه به این بیانیه، سونی رسما به شایعات اخیر در مورد عدم حضور در E3 2020 واقعیت بخشید. با این حال سال ۲۰۲۰ مانند سال گذشته و عدم حضور آن‌ها در E3 2019 نخواهد بود و این شرکت قطعا برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار خواهد کرد. عدم حضور سونی در دو سال پیاپی در رویدادهای E3 نیز می‌تواند بحث‌های قدیمی که پیرامون کمرنگ و کمرنگ‌تر شدن هر ساله این رویداد در تقویم‌های گیمینگی دارد را بار دیگر پررنگ کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.