نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 25 بهمن 1398
ساعت 18:00

Devil May Cry 5 حالا به پرفروش‌ترین بازی سری تبدیل شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با فاش شدن آمار فروش جدید از بازی Devil May Cry 5، این بازی حالا در رتبه اول پرفروش‌ترین عناوین سری قرار می‌گیرد.

کپ‌کام به تازگی و تقریبا پس از گذشت یک سال از انتشار بازی Devil May Cry 5، فاش کرده که فروش این عنوان حالا در مجموع به رقم ۳٫۱ میلیون نسخه رسیده است؛ آماری که بالاتر از هر نسخه دیگری از سری دویل می کرای نیز محسوب می‌شود.

با توجه به آمارهای موجود در وب‌سایت رسمی شرکت کپ‌کام، بازی Devil May Cry 5 در طول یک سال حالا با فروش ۳٫۱ میلیون نسخه‌ای موفق شده تا جایگاه بازی Devil May Cry 4 در رتبه اول را که از سال ۲۰۰۸ تاکنون فروش ۳ میلیون نسخه‌ای داشته تصاحب کند. با در نظر گرفتن همین گزارش، عناوین DmC: Devil May Cry در رتبه سوم، بازی اورجینال Devil May Cry در رتبه چهارم و Devil May Cry 2 هم در جایگاه پنجم قرار می‌گیرند. نکته جالب نیز خارج بودن DMC3 از فهرست ۵ بازی پر فروش سری است که اتفاقا یکی از محبوب‌ترین عناوین سری از نظر طرفداران هم محسوب می‌شود.

در هر صورت باید توجه داشت که سری Devil May Cry  برای چندین سال یک فرنچایز خاموش بود و هرگز به عنوان یکی از IPهای کاملا موفق کپ‌کام محسوب نمی‌شده است. با در نظر گرفتن این پیش‌زمینه‌ها، می‌توان گفت که عرضه Devil May Cry 5 و شکستن رکورد فروش سری تا چه میزان برای کپ‌کام و طرفداران سری از اهمیت برخوردار است. این موفقیت همچنین می‌تواند امیدواری برای تولید یک پروژه جدید در مجموعه را هم بالاتر ببرد. پیرامون سری دویل می کرای، مدتی پیش شایعاتی از احتمال تبدیل شدن این مجموعه به یک سریال انیمیشنی اقتباسی توسط نتفلیکس نیز منتشر شده بود که باید دید در آینده این گزارش‌ها چه سرنوشتی پیدا می‌کنند.

بازی Devil May Cry 5 هم‌اکنون در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.