نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 اسفند 1398
ساعت 15:00

ایکس‌باکس عناوین متنوعی را برای نمایش در E3 2020 آماده می‌کند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر به طرفداران ایکس‌باکس وعده داده که در E3 2020 مجموعه‌ای متنوع و بزرگ از بازی‌ها را برای نمایش خواهند داشت.

بزرگ‌ترین رویداد گیمینگی سال تا چند ماه دیگر برگزار خواهد شد و علیرغم غیبت چند شرکت بزرگ نظیر سونی و الکترونیک آرتز در E3 2020، کمپانی‌های بزرگ دیگر نظیر مایکروسافت برای شرکت در آن اعلام آمادگی کردند. برای مایکروسافت و سونی، سال ۲۰۲۰ یک سال ویژه است چون در اواخر این سال هر دو شرکت اقدام به عرضه کنسول‌های جانشین و جدیدتر خود برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 می‌کنند. درحالی که سونی با غیبت در E3 برنامه‌های اختصاصی خودش را برای عرضه PS5 تدارک دیده، مایکروسافت حضور در رویدادهایی سنتی‌تر و شناخته‌شده نظیر E3 را کاملا جدی می‌گیرد.

پیرامون حضور ایکس‌باکس در جریان E3 2020، اخیرا یک کاربر توییتر اقدام به پرسش چند سوال از فیل اسپنسر کرده و گفته که این پلتفرم چه برنامه‌هایی برای E3 دارند و همچنین نظر او درباره بازی جدید Ori را نیز جویا شده است. اسپنسر در پاسخ به این کاربر گفته که بازی Ori and the Will of the Wisps یک «بازی ویژه» است و او یادداشت‌ها و بازخوردهای افرادی که این بازی را تجربه کردند را مطالعه کرده است. او همچنین گفته که برنامه‌ریزی‌ها برای حضور ایکس‌باکس در E3 نیز به تازگی انجام شده و بحث‌های بسیار زیادی از حالا تا زمان برگزاری کنفرانس مایکروسافت در E3 هم انجام خواهد شد. با این حال مایکروسافت امسال قصد دارد «بازی‌های متنوع زیادی را از استودیوهای فرست پارتی خودش به رویداد بیاورد» و برای این کار، آرون گرینبرگ مسئول هماهنگی‌ها شده است. اسپنسر در پایان گفته که به طور کلی «سالی که قرار به عرضه کنسول جدید باشد، همیشه یک سال بسیار ویژه محسوب می‌شود.»

مایکروسافت مشخصا تاکنون عناوینی نظیر Halo Infinite و Senua's Saga: Hellblade 2 از استودیوهای داخلی خودش را برای کنسول Xbox Series X تایید کرده و جدای از این دو، مشخص نیست که استودیوهای دیگر ایکس‌باکس چه پروژه‌هایی را به E3 خواهند آورد. درحال حاضر ۱۵ استودیو زیرمجموعه و فرست پارتی برای ایکس‌باکس وجود دارد و انتظار می‌رود که نمایش‌های متنوعی از آن‌ها در E3 2020 شاهد باشیم. این رویداد از ۹ ژوئن (۲۰ خرداد ۹۹) شروع و در روز ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد ۹۹) به پایان خواهد رسید. کنسول بعدی ایکس‌باکس یعنی ایکس‌باکس سری ایکس نیز در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.