نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 اسفند 1398
ساعت 18:00

بروزرسانی رایگان نسخه Xbox Series X بازی Cyberpunk 2077 تایید شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ CD Projekt تایید کرده که دارندگان نسخه Xbox One بازی Cyberpunk 2077 بروزرسانی ویژه Xbox Series X را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

شرکت مایکروسافت، اخیرا از طریق انتشار یک پست وبلاگی در Xbox Newswire اقدام به فاش کردن برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سخت‌افزاری کنسول بازی بعدی خود، یعنی Xbox Series X کرد. این مشخصات که اطلاعاتی نظیر توان پردازش گرافیکی ۱۲ ترافلاپسی و ... را ارائه می‌کند، در یک بخش به سرویس جدیدی به نام «Smart Delivery» نیز اشاره کرده است. به شکل خلاصه، این سرویس که برای همه بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت تایید شده و امکان استفاده از آن حتی برای دیگر بازی‌سازان نیز فراهم می‌باشد، اجازه می‌دهد تا مشتری به جای خرید چند نسخه متفاوت از یک بازی برای هر پلتفرم ایکس‌باکس، بازی را یک بار خریداری و متناسب با کنسول خود، دیتاهای مرتبط با همان کنسول را دریافت کند. این ویژگی شامل کنسول‌های ایکس‌باکس وان و سری ایکس می‌شود و برای مثال با خرید Halo Infinite از فروشگاه ایکس‌باکس، امکان استفاده از همین نسخه در ایکس‌باکس وان یا ایکس‌باکس سری ایکس فراهم می‌باشد.

ویژگی جدید درواقع یک سرویس از نوع cross-buy است که همه بازی‌سازان می‌توانند از آن استفاده و بسته به پلتفرم هر کاربر، دیتاهای مرتبط با همان پلتفرم را در اختیار بگذارند. در این ارتباط، استودیو CD Projekt RED اخیرا استفاده از ویژگی Smart Delivery برای بازی Cyberpunk 2077 را تایید کرده که به این ترتیب، بازیکنانی که نسخه Xbox One کنسول را خریداری کرده باشند، بدون هزینه اضافی امکان تجربه نسخه نسل نهمی این بازی در Xbox Series X را با دریافت بروزرسانی رایگان پیدا می‌کنند. شما در ادامه پست اخیر حساب توییتری رسمی Cyberpunk 2077 را مشاهده می‌کنید:

بازیکنان هرگز نباید مجبور به خریداری دو مرتبه‌ای یک بازی شوند یا برای دریافت بروزرسانی پول اضافی بپردازند. مالکان Cyberpunk 2077 در پلتفرم Xbox One، پس از در دسترس قرار گرفتن Xbox Series X می‌توانند بروزرسانی مخصوص بازی را به صورت رایگان دریافت کنند.

سونی هنوز چنین ویژگی مشابهی را [در صورت وجود] برای PS5 معرفی نکرده و درواقع طرفداران هنوز پیرامون زمان رونمایی از کنسول بعدی پلی‌استیشن و انتشار جزئیات تکمیلی از آن اطلاعات خاصی دریافت نکردند. بازی سایبرپانک 2077 قرار است در روز ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور ۹۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، گوگل استیدیا و پلتفرم استریمی GeForce Now عرضه شود. هر دو کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.