نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 12 فروردين 1399
ساعت 12:00

مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل بازی Resident Evil 3 Remake

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به انتشار بررسی‌های اولیه بازی RE3 Remake، مدت زمان تقریبی برای تکمیل بازی مشخص شده است.

در فاصله سه روز مانده تا عرضه رسمی بازی Resident Evil 3 Remake، محدودیت‌های ناشر برای انتشار بررسی‌های مرتبط با این بازی به پایان رسیده و نقدها و امتیازات صورت گرفته از جانب منتقدین، به تدریج منتشر می‌شوند. تاکنون امتیاز متاکریتیک این بازی که میانگینی از اکثر امتیازات داده شده به بازی است ۸۰ از ۱۰۰ بوده که نشان دهنده یک بازی با کیفیت دیگر از جانب کپ‌کام است. این بازی البته با همه ویژگی‌های مثبت خود از جمله گرافیک و جزئیات بسیار بالا، گسترش پیدا کردن و بزرگ شدن برخی لوکیشن‌ها و ... ظاهرا در چند مورد دیگر با بازخوردهای مثبتی از جانب منتقدین مواجه نشده است؛ این موارد شامل حذف شدن کامل برخی لوکیشن‌ها و باس‌فایت‌ها نسبت به بازی اورجینال RE3 و همچنین کوتاه بودن بازی است.

خبر ساخته شدن Resident Evil 3 Remake، پس از موفقیت بزرگ Resident Evil 2 Remake باعث افزایش هیجان طرفداران شده بود و همین موضوع نیز انتظارات زیادی را پیرامون بازی جدیدتر ایجاد کرد. این انتظارات و هیجان بالا، خصوصا پس از عرضه دمو عمومی از بازی حتی بیشتر نیز شد. در این رابطه و با توجه به بررسی‌های منتشر شده پیرامون این بازی، در صورتی که شرایط درجه سختی بازی و دیگر ویژگی‌های داخل بازی در نظر گرفته نشود، بازیکنان برای تکمیل این بازی حداکثر به صرف شش ساعت زمان نیاز دارند. این مدت زمان، برای تکمیل بازی برای مرتبه اول است و بازیکنان طبیعتا برای کسب همه آیتم‌ها و پیدا کردن همه موراد مخفی موجود در بازی، نیاز به تکمیل مجدد بازی هم پیدا می‌کنند. به این ترتیب یک کمپین دیگر که حدودا پنج ساعت زمان نیاز دارد، احتمالا برای بازیکنان معمولی کافی باشد.

با توجه به این بررسی‌ها، به نظر می‌رسد که بازی Resident Evil 3 Remake به نسبت از بازی Resident Evil 2 Remake کوتاه‌تر است که البته آن بازی، با توجه به وجود دو خط داستانی متفاوت Claire و Leon که هر کدام باید دو مرتبه تکمیل می‌شدند تا همه آیتم‌ها و موارد مخفی بازی فاش شود، از مدت زمان تقریبی بیشتر برای تکمیل برخوردار بود. با این حال بازی Resident Evil 3 Remake تجربه‌ای کوتاه‌تر برای تکمیل صرفا با انجام خط داستانی یک کاراکتر است؛ موضوعی که باعث ابراز آزردگی برخی طرفداران به خاطر قیمت کامل ۶۰ دلاری برای این بازی نیز شده است.

بازی Resident Evil 3 در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین) برای پلی‌اسیتشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.