نویسنده: سروش نجاتی پنج شنبه، 22 مرداد 1394
ساعت 12:02

Divinity: Original Sin 2 از طریق kickstarter ساخته خواهد شد

0 از 5

Divinity: Original Sin عنوانی انحصاری برای PC بود که با وجود عرضه بی سر و صدای خود در سال 2014، مورد تحسین منتقدان و بازی کنندگان قرار گرفت، تا حدی که خبر ساخته شدن نسخه بازسازی شده آن برای کنسول های نسل جدید نیز چندی پیش اعلام شد.

حال شرکت سازنده این بازی، Larian Studios، اعلام کرده که نسخه دوم این بازی با نام Divinity: Original Sin 2 نیز از تاریخ 26 آگوست و از طریق kickstarter شروع به جذب سرمایه خواهد کرد. گفتنی است نسخه اول بازی نیز از همین طریق شروع به کار کرد، و در انتها مبلغ جمع آوری شده تقریبا دو برابر هدف 400هزار دلاری این شرکت بود.

موسس این استودیو، آقای Swan Vincke دلیل این کار و رفتن در راه بازی پیشین را اینگونه عنوان کرد که بازی اول "بدون بازخورد هایی که ما از kickstarter و Steam Early Access دریافت کردیم، هرگز بازی که میبینید نمی شد."

او در بلاگ خود نوشت: "افرادی که از ما حمایت کردند بسیار زیاد بودند و ما را به راه هایی بردند که ما در آغاز ساخت بازی تصور نمی کردیم به انها برویم. Divinity: Original Sin 2 بر پایه اصولی که با با بازی اول ساختیم پیش خواهد رفت."

"با این کار، ما می توانیم بیش از پیش روی گیم پلی تمرکز کنیم. لازم نیست زمان خود را صرف ساختن سیستم های پایه بازی که معمولا بیش از 60% وقت در ساخت بازی را به خود اختصاص می دهند کنیم. به جای این کار، می توانیم بلافاصله شروع به ساختن دنیای بازی کنیم و موارد جدیدی را امتحان کنیم."

یک نسخه آزمایشی از این بازی در PAX Prime قابل بازی خواهد بود، و بازدید کنندگان می توانند آن را تجربه کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد این بازی همزان با شروع شدن kickstarter آن در تاریخ 26 آگوست منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.