نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

عرضه نسخه پی‌سی Death Stranding به دلیل بحران کرونا تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Kojima Productions اعلام کرده که به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا، انتشار نسخه پی‌سی Death Stranding تاخیر خورده است.

با توجه به توییت اخیر حساب رسمی استودیو کوجیما پروداکشنز، عرضه نسخه PC بازی «دث استرندینگ» که قرار بود در روز ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) صورت بگیرد، حالا به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. گفتنی است که این نسخه از بازی حالا در روز ۱۴ جولای (۲۴ تیر) منتشر خواهد شد و ناشر بازی نیز کماکان 505 Games است. شما در ادامه توییت تازه حساب رسمی استودیو را مشاهده می‌کنید:

با در نظر گرفتن اینکه استودیو کوجیما پروداکشنز درحال حاضر به صورت موقت تعطیل شده است، ما مجبور شدیم تا عرضه نسخه پی‌سی Death Stranding را به تعویق بیاندازیم و بازی حالا در روز ۱۴ جولای منتشر خواهد شد. این کار با توجه به شرایط کارمندان ما که از خانه مشغول کار روی بازی هستند، به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا روی توسعه این نسخه کار کنیم. از شما به خاطر صبر و ادامه حمایت‌هایتان ممنون هستیم.

توییت اخیر این استودیو، به صورت واضح فاش می‌کند که دلیل اصلی این تاخیر به دلیل مشکلات کار از خانه و تعطیلی استودیو است؛ اتفاقی که البته درحال حاضر، در بسیاری از نقاط جهان و برای دیگر تیم‌ها و استودیوها نیز رخ داده و به دلیل ادامه دار بودن بحران فعلی شیوع ویروس کرونا، مشکلات بسیار زیادی را پدید آورده است. گفتنی است که در ژاپن، شرکت‌های دیگری نظیر Square Enix نیز به این روش کاری روی آوردند و احتمال می‌رود که بسیاری بازی ژاپنی دیگر نیز در ادامه با تاخیر در عرضه مواجه شوند؛ سازمان رتبه‌بندی سنی بازی در ژاپن یعنی CERO برخلاف تعدادی دیگر از سازمان‌های مشابه جهانی، درحال حاضر تمام فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده و به این ترتیب عناوین ژاپنی که تاکنون رده‌بندی سنی نشدند، تا از سر گیری فعالیت این نهاد رتبه‌بندی نخواهند شد.

بازی Death Stranding هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد و نسخه PC بازی نیز حالا در روز ۱۴ جولای (۲۴ تیر) منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫5 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.