نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

Last of Us 2 و Ghost of Tsushima تاریخ عرضه جدید پیدا کردند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی تاریخ عرضه جدید دو بازی The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima را برای تابستان اعلام کرد.

هرمن هولست مدیر جدید استودیوهای جهانی سونی، اخیرا در یک پست جدید در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرده که دو بازی The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima حالا تاریخ عرضه جدیدی پیدا کردند. گفتنی است که The Last of Us Part 2 حالا قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) و Ghost of Tsushima هم که قبلا قرار بود در روز ۲۶ ژوئن (۶ تیر) منتشر شود، با چند هفته تاخیر در روز ۱۷ جولای (۲۷ تیر) منتشر می‌شود.

با توجه به این خبر، تاریخ عرضه رسمی بازی The Last of Us Part 2 پس از خبر چند هفته پیش و اعلام تاخیر در عرضه بازی به مدت نامعلوم اعلام شده است. این بازی ابتدا قرار بود در روز ۲۹ می (۹ خرداد) منتشر شود که سونی درنهایت به دلیل مشکلات لجیستیکی ناشی از بحران جهانی شیوع ویروس کرونا و درواقع مشکلات در عرضه نسخه فیزیکی بازی، تصمیم به تاخیر زدن عرضه بازی گرفت. با توجه به خبر اخیر، اینک مشخص می‌شود که این بازی با کم‌تر از یک ماه تاخیر سرانجام در اواخر خرداد عرضه می‌شود. در این بین تاریخ عرضه Ghost of Tsushima نیز کم‌تر از یک ماه عقب افتاد که به نظر این تصمیم به دلیل نزدیک بودن موعد عرضه اولیه این بازی با موعد عرضه جدید بازی Last of Us 2 گرفته شده است. پست اخیر وبلاگ پلی‌استیشن، البته اشاره‌ای به دیگر بازی تاخیر خورده یعنی Marvel’s Iron Man VR نکرده است.

اعلام تاریخ عرضه جدید برای The Last of Us Part 2 از طرفی به فاصله بسیار کمی از درز گسترده اطلاعاتی این بازی به بیرون منتشر شده است. این درزها و لیک اطلاعاتی شامل موارد بسیار مهم داستانی، سکانس‌های گیم‌پلی، کات‌سین‌ها و ... می‌شوند و با توجه به ماهیت ویدیوها، این موارد به احتمال زیاد توسط یکی از کارمندان یا وابستگان بسیار نزدیک به استودیو سازنده یعنی ناتی داگ لیک شده و برای بازیکنانی که مایل به تجربه بدون پیش‌زمینه از بازی هستند، شدیدا توصیه می‌شود تا موعد عرضه بازی این موارد را مشاهده نکنند. ناتی داگ پیرامون درز اطلاعاتی اخیر بیانیه‌ای داده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

ما می‌دانیم که این چند روز اخیر برای شما بسیار سخت گذشته است. ما هم همین حس را داریم. این واقعا ناامیدکننده است که می‌بینیم ویدیوهای بازی قبل از عرضه منتشر شدند و به اشتراک گذاشته می‌شوند. تا جایی که می‌توانید از اسپویلرها دوری کنید  از شما می‌خواهیم که اطلاعات را برای دیگران نیز فاش نکنید. The Last of Us Part 2 به زودی به دست شما خواهد رسید. مهم نیست که چه چیزی دیدید یا شنیدید، تجربه نهایی بازی قطعا ارزش خواهد داشت.

بازی The Last of Us Part 2 روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) و Ghost of Tsushima هم در روز ۱۷ جولای (۲۷ تیر) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.