نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

Cyberpunk 2077 در رویداد IGN Summer of Gaming حضور خواهد داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام وب‌سایت IGN، بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 قرار است در رویداد گیمینگی Summer of Gaming این رسانه حضور داشته باشد.

یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰، بدون تردید بازی جهان‌باز و نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 است که توسط سی‌دی پراجکت، استودیو خوشنام لهستانی و خالق مجموعه بازی‌های ویچر تولید می‌شود. این عنوان، قرار است در اواخر تابستان عرضه شود و با توجه به حضور پررنگ و برجسته‌ای که در رویداد سال گذشته E3 2019 داشت، انتظار می‌رفت که حضور بزرگی را هم در رویداد امسال داشته باشد. با این همه اما رویداد امسال E3 به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و نهاد برگزار کننده آن یعنی ESA نیز برگزاری یک رویداد لایواستریم و آنلاین جایگزین را نیز تکذیب کرد. در این بین، اما وب‌سایت خبری IGN مدتی پیش اعلام کرد که به منظور پر کردن جایگاه خبری E3، قرار است در بازه زمانی قبلی E3 2020 رویداد مشابهی را به صورت آنلاین برگزار کنند. به گفته این وب‌سایت، این رویداد Summer of Gaming نام خواهد داشت و بسیاری از استودیوها و ناشران بزرگ و کوچک نیز برای حضور اعلام آمادگی کردند.

با توجه به گزارش اخیر IGN، حالا فاش شده که بازی Cyberpunk 2077 نیز در این رویداد حضور ویژه‌ای خواهد داشت و به این ترتیب در همان بازه زمانی E3 یعنی اواخر خرداد، می‌توان منتظر انتشار خبرها و نمایش‌های جدیدی از این بازی بود. در این بیانیه البته به شکل مشخص اشاره نشده که چه آیتم‌هایی را می‌توان از بازی انتظار داشت، ولی Summer of Gaming پلتفرمی را در اختیار ناشران قرار می‌دهد تا به معرفی بازی و نمایش گیم‌پلی بپردازند؛ مواردی که خصوصا در ارتباط با نمایش گیم‌پلی، یکی از درخواست‌های همیشگی طرفداران از CD Projekt بوده است.

بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان جهان‌باز و نقش‌آفرینی، در یک دنیای آینده‌گرایانه سایبرپانکی است که وقایع آن در شهری به نام «Night City» اتفاق می‌افتد. با توجه به سوابق سازنده این بازی، و همچنین بودجه و زمان زیادی که برای تولید آن صرف شده، طرفداران انتظار عرضه یک بازی بسیار بزرگ و با جزئیات را دارند. این بازی قرار است در روز ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.