نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

بازی Ghost Of Tsushima به زودی گیم‌پلی ویدیو جدید دریافت می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ساکر پانچ سازنده Ghost Of Tsushima، پس از اعلام تاخیر چند هفته‌ای عرضه بازی، وعده داده که به زودی گیم‌پلی ویدیو جدیدی منتشر می‌کند.

سونی در اواخر سال ۲۰۲۰، کنسول‌های بازی خانگی جدید پلی‌استیشن 5 را وارد بازار می‌کند و این موضوع، به معنی آن است که امسال احتمالا آخرین سال برای پلتفرم PS4 در زمینه عرضه عناوین انحصاری است. سونی البته سال آخر بزرگی را برای این کنسول تدارک دیده بود و دو بازی شدیدا مورد انتظار Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 برنامه‌های عرضه بزرگی داشتند. با این حال همه چیز به شکلی که سونی می‌خواست پیش نرفت و شیوع ویروس کرونا، باعث اعلام تاخیر به مدت نامعلوم برای بازی Last of Us 2 شد. این بازی نیز در طول چند روز اخیر، شاهد درزهای اطلاعاتی و لیک گسترده بود و به فاصله کمی از این اتفاقات، سونی به تازگی تاریخ عرضه جدیدی برای آن معرفی کرد. تاریخ عرضه جدید Last of Us 2، البته حالا نزدیک به موعد عرضه Ghost of Tsushima شد و به این ترتیب این بازی نیز با چند هفته تاخیر عرضه خواهد شد.

به دنبال خبرهای اخیر و مشخص شدن تاریخ انتشار تازه برای Ghost of Tsushima، استودیو سازنده این بازی یعنی Sucker Punch در حساب توییتری رسمی خود، اعلام کرده که آن‌ها علیرغم بحران شیوع ویروس کرونا و چالش کار از راه دور و در منزل بازیسازان، از این زمان اضافه جدید برای پولیش بیشتر بازی استفاده می‌کنند. به علاوه، استودیو وعده داده که به زودی خبرهای جدید از جمله نمایش گیم‌پلی تریلر نیز برای بازی در پیش هستند.

ما از این چند هفته اضافی که بابت تاخیر پیش آمده به خوبی استفاده می‌کنیم تا معدود باگ‌های باقی مانده را برطرف و کارهای جزئی نهایی برای ساخت بازی را به پایان برسانیم.

ما امیدواریم که همه شما در سلامتی باشید. بیش از این نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا بتوانید این بازی را تجربه کنید. ما همچنین قصد اشتراک خبرهای بسیار زیادی از جمله نمایش گیم‌پلی را داریم که به زودی اتفاق می‌افتد.

بازی Ghost of Tsushima که قبلا قرار بود در روز ۲۶ ژوئن (۶ تیر) منتشر شود، با چند هفته تاخیر حالا در روز ۱۷ جولای (۲۷ تیر) منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.