نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 10 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

Gears Tactics در صدر فهرست فروش استیم قرار گرفته است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Gears Tactics تازه‌ترین بازی مایکروسافت برای پلتفرم پی‌سی، درحال حاضر در صدر فهرست فروش در فروشگاه استیم قرار دارد.

گزارش جدید نشان می‌دهد که بازی تازه منتشر شده Gears Tactics، علیرغم قرار گرفتن در سرویس حق اشتراکی Game Pass، در صدر فهرست فروش بازی‌ها در فروشگاه Steam قرار دارد. این بازی که توسط Splash Damage و The Coalition ساخته و مایکروسافت آن را منتشر می‌کند، یک عنوان در سبک استراتژی نوبتی در سری Gears of War است که تاکنون نقدهای خوبی را هم دریافت کرده است. این بازی که به عنوان یکی از انحصاری‌های مایکروسافت، در آینده برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود، از همان روز انتشار یعنی دیروز در کتابخانه سرویس حق اشتراکی گیم پس نیز قرار گرفته بود.

با توجه به گزارش اخیر، بازی Gears Tactics که در استیم هنوز حتی در برخی ناحیه‌های جهان باز نشده است، در نواحی که دسترسی به بازی را پیدا کردند فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه و آن را در صدر فهرست فروش ناحیه‌ای در استیم قرار داده است. لازم به ذکر است که بازی Gears Tactics از نظر گیم‌پلی، تلفیقی از المان‌های استراتژیکی و تاکتیکی XCOM با دنیای داستانی سری گیرز است و با توجه به امتیاز متای فعلی آن یعنی ۸۱ از ۱۰۰، ظاهرا در جلب نظر مثبت منتقدین نیز موفق عمل کرده است. این بازی همچنین از نظر داستان نیز یک پیش درآمد برای بازی اول مجموعه محسوب می‌شود و البته ارتباطی هم با بازی کنسل شده و اسپین آف Gears of War: Tactics ندارد.

Gears Tactics  در حال حاضر برای پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار دارد و نسخه ایکس‌باکس وان آن نیز در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.