نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

سازمان رده‌بندی ژاپنی CERO به زودی فعالیت‌های خود را شروع می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازمان رده‌بندی سنی ژاپنی CERO که به دلیل شیوع کرونا فعالیت خود را متوقف کرده بود، به زودی کار خود را از سر می‌گیرد.

سازمان CERO که وظیفه رتبه‌بندی کردن سنی بازی‌های ویدیویی در ژاپن را برعهده دارد، اخیرا اعلام کرده که از روز ۷ می (۱۸ اردیبهشت) فعالیت‌های خود را مجددا شروع می‌کند. این سازمان فعالیت خود را پس از فرمان اجباری دولت ژاپن برای ماندن در خانه‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف کرده بود. این نهاد همچنین در بیانیه خود گفته که شروع فعالیت‌ها البته مانند سابق نیست و برای مدتی، قرار است ساعات کاری آن‌ها محدود باشد و البته حداکثر توصیه‌های ایمنی و سلامتی را هم رعایت خواهند کرد.

با توجه به اینکه همه بازی‌های ویدیویی برای عرضه در ژاپن نیازمند بررسی توسط این نهاد هستند، توقف فعالیت‌های CERO عملا به معنی عدم تولید یا عرضه بازی‌های جدید در ژاپن بود که با شرایط جدید، به نظر این وضعیت درحال تغییر است و به زودی می‌توان منتظر از سر گرفته شدن فرایند بازی‌سازان ژاپنی نیز بود.

پس از اطلاعیه اخیر CERO، بنیاد رده‌بندی سنی اروپایی PEGI و بنیاد رده‌بندی سنی آمریکایی ESRB نیز گفته‌اند که به خاطر برنامه‌ریزی‌های قبلی که صورت داده بودند، آن‌ها مشکلی از بابت دنبال کردن فعالیت‌های خود از طریق کار در منازل و از راه دور نداشتند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.