نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

یک بسته الحاقی رایگان برای Star Wars Jedi: Fallen Order معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Respawn در یک خبر سورپرایزکننده، اعلام کرده که یک DLC جدید و رایگان برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شده است.

با اعلام اخیر استودیو Respawn Entertainment، بازیکنان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order حالا می‌توانند به صورت رایگان اقدام به دانلود یک بسته الحاقی جدید کنند. این بسته شامل چند محتوای جدید از جمله حالت‌های سفارشی‌سازی جدید، یک battle grid، حالت new game plus و همچنین چالش‌های جدید combat challenges است که از طریق منوی meditation points قابل دسترسی است. لازم به ذکر است که این چالش‌ها در سیاره‌های مختلفی اتفاق می‌افتند و حالت wave-based یا چند لول در هر چالش دارد. بازیکن کنترل شخصیت اصلی بازی یعنی Cal Kestis را برعهده دارد و بایستی با دشمنان مختلفی که در طول داستان با آن‌ها برخورد داشته مبارزه کند.

با این بسته الحاقی، پاداش‌های جدید از نوع تزئینی و سفارشی‌سازی نیز به بازی اضافه می‌شود. همچنین حالت New Journey Plus یا همان نیو گیم پلاس نیز از این پس در بازی در دسترس قرار می‌گیرد. در این ماد، بازیکنان می‌توانند با حفظ پیشرفت‌های بازی تکمیل شده قبلی نظیر مهارت‌ها یا پوسته‌های کسب شده، کمپین اصلی بازی را مجددا از ابتدا شروع کنند. گفتنی است که همان‌طور که اشاره شد، بازیکنان این بازی از هم‌اکنون امکان دریافت این بسته را دارند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ویندوز و استیدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از بازی با امتیاز 7 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.