نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

ایکس‌باکس قصد برگزاری رویدادهای ماهانه خبری دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت خبر از برگزاری رویداد جدید ماهانه Xbox 20/20 داد که در آن خبرهای مختلف پلتفرم ایکس‌باکس منتشر و به نمایش درمی‌آید.

پست جدید ارسالی در وبلاگ رسمی Xbox Wire، برنامه‌های مایکروسافت برای آینده ایکس‌باکس را فاش می‌کند. براین اساس، این شرکت که تاکنون کمپین تبلیغاتی و بازاریابی موفقی برای کنسول نسل نهمی خود یعنی «ایکس‌باکس سری ایکس» داشته، قصد دارد تا هر ماه میزبان برنامه‌ای به نام Xbox 20/20 باشد. گفتنی است که رویداد Inside Xbox پیش رو که هفته پیش وعده داده شده بود، نقطه شروع رویداد است و پس از این نیز به صورت ماهانه برنامه‌های مشابهی برگزار خواهد شد. درحالی که رویداد اینساید ایکس‌باکس آینده به اولین نمایش‌ها از عناوین Third Party نسل نهمی Xbox Series X اختصاص دارد، برنامه مشابهی در ماه جولای (تیر - مرداد) نیز برای عناوین فرست پارتی در پیش است.

همزمان با شروع اپیزود هفتم Inside Xbox در ۷ می (۱۸ اردیبهشت)، ما نمایش‌های مختلفی برای رونمایی از آینده ایکس‌باکس در پیش خواهیم داشت که هر ماه و تحت عنوان «Xbox 20/20» برگزار می‌شوند. این برنامه قرار است تا انتهای سال دنبال شود و روشی برای ماست تا با طرفداران ارتباط برقرار کرده و از راه رسیدن نسل بعدی کنسول‌ها و آنچه که این نسل با خود به همراه می‌آورد را جشن بگیریم. برنامه‌های این رویدادها شامل خبرها از کنسول ایکس‌باکس سری ایکس، بازی‌های فرست پارتی ایکس‌باکس، سرویس گیم پس و پروژه xCloud می‌شوند. ما هر ماه چیز متفاوتی برای نمایش خواهیم داشت و منتظر خبرهای بعدی Xbox Wire باشید.

پست اخیر گرچه اشاره‌ای به برنامه دقیق ماهانه Xbox 20/20 نداشته، ولی تایید کرده که عناوین فرست پارتی مایکروسافت برای نسل نهم، در ماه جولای (تیر - مرداد) به نمایش درمی‌آیند. این البته شامل موارد دیگر از جمله صحبت‌های بازیسازان، رونمایی عناوین کاملا جدید و البته نمایش‌های تازه می‌شود. این گزارش همچنین به مشکلاتی که بابت شیوع ویروس کرونا پیش آمده هم اشاره کرده، و گفته که هدف آن‌ها همچنان عرضه بازی Halo Infinite به عنوان یک بازی روز لانچ برای Xbox Series X است. مایکروسافت همچنین خبر داده که تلاش می‌کند همه بازی‌های فرست پارتی بزرگ از جمله Halo Infinite در همان روز عرضه، برای مشترکین پی‌سی سرویس Xbox Game Pass هم در دسترس قرار بگیرد.

کنسول نسل نهمی ایکس‌باکس سری ایکس قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ وارد بازارهای جهانی شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.