نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 خرداد 1399
ساعت 15:00

بازی Ghost of Tsushima را می‌توان با درجات سختی متفاوت تجربه کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان بازی موردانتظار Ghost of Tsushima تایید کرده که تجربه این بازی شامل انتخاب درجات سختی مختلف هم می‌شود.

Ghost of Tsushima به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰، با هر چه نزدیک‌تر شدن به موعد انتشار خود شاهد دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتری است. پیرامون این بازی، تاکنون نمایش‌های مختلفی هم پخش شد که در آخرین مورد، 18 دقیقه از گیم‌پلی این بازی به نمایش درآمد. یکی از نکات مهمی که سازندگان بازی در Sucker Punch تمرکز زیادی روی آن نشان دادند، رساندن این پیام است که این بازی آزادی عمل زیادی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد، و آن‌ها تلاش زیادی کردند تا بازیکنان مختلف با سبک بازی‌های مختلف، بتوانند از تجربه Ghost of Tsushima لذت ببرند. در همین رابطه، Jason Connell از کارگردانان بازی اخیرا در صحبت‌های خود ویژگی انتخاب درجات سختی در بازی را تایید کرده است.

خوب اول از هر چیز، ما چیزی به نام درجات سختی در بازی داریم. اگر شما تجربه بازی را خیلی راحت دیدید و قصد داشتید این یک تجربه چالش‌برانگیزتر داشته باشید، می‌توانید درجه سختی بالاتری را انتخاب کنید. یا اگر بازی را کمی بیش از حد سخت دیدید، می‌توانید درجه سختی را کم کنید. در هر صورت این تلاشی بوده که بتوانیم تا جای ممکن، همه بازیکنان با سبک بازی‌های مختلف از تجربه Ghost of Tsushima لذت ببرند.

این را هم باید گفت که ایجاد تعادل میان ساده و راحت برقرار شده است. این خیلی سخت نیست که کاری کنیم بازیکنان در همان ۱۵ دقیقه اول، بازی را رها کنند. این یک درجه سختی واقعا دشوار است که می‌تواند بسیاری را خسته کند و بسیاری این بازی را به خاطر ژانر آن و تجربه‌ای که ارائه می‌کند می‌خواهند. همزمان این هم خیلی راحت نیست که ما تجربه بازی را بدون هرگونه چالش ارائه کنیم و این برای بازیکنان سخت‌کوش‌تر ما ناخوشایند خواهد بود.

گفتنی است که سازندگان، قبلا تایید کرده بودند که گیم‌پلی مبارزات در این بازی می‌تواند واقعا چالش‌برانگیز باشد، چون تلاش شده تا یک تجربه واقعی از شمشیرزنی سامورایی دیده شود؛ سبک خاصی از مبارزات که می‌توان فقط با یک ضربه دقیق و حساب‌شده شمشیر دشمن را از پای در آورد.

بازی Ghost of Tsushima در روز ۱۷ جولای (۲۷ تیر) به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.