نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 خرداد 1399
ساعت 09:00

بازی جدید Sherlock Holmes همراه با تریلر رونمایی معرفی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Frogwares با انتشار یک تریلر، از یک بازی جدید شرلوک هلمز برای کنسول‌های فعلی، نسل بعد و پی‌سی رونمایی کرد.

استودیو Frogwares اخیرا با پخش تریلر رونمایی از بازی جدید Sherlock Holmes، تایید کرده که این عنوان قرار است در سال ۲۰۲۱، به عنوان یک بازی اکشن و ماجراجویی بین نسلی، برای پلی‌اسیتشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و همچنین PC عرضه شود. گفتنی است که آخرین ساخته این استودیو یعنی بازی The Sinking City، در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود. شما در ادامه تریلر رونمایی از بازی جدید Sherlock Holmes را مشاهده می‌کنید.

 

بازی بعدی از سری ماجراجویی‌های شرلوک هلمز، با عنوان Sherlock Holmes: Chapter One معرفی شده که قرار است نقش پیش‌درآمد برای عناوین قبلی را داشته باشد و به این ترتیب، این بار شاهد شرلوک هلمز بسیار جوان‌تری خواهیم بود. به گفته Frogwares، شرلوک هلمز در این بازی از همه نسخه‌های قبلی کم‌تجربه‌تر و سبک‌تر است و همکار او نیز در این خط داستانی، شخصی به نام Jon است که البته این شخص ارتباطی با دکتر جان واتسون ندارد. خط داستانی بازی نیز در یک جزیره و در واقع محل تولد هلمز اتفاق می‌افتد، جایی که این کارآگاه متبحر و شناخته‌شده، به دنبال کشف اسرار بزرگی است.

با توجه به سابقه قبلی استودیو در عرضه The Sinking City که یک بازی پر از باگ و مشکلات فنی، همراه با گرافیک بصری ضعیفی هم بود، این امید وجود دارد که بازی بعدی آن‌ها یعنی شرلوک هلمز که فاصله زیادی هم تا عرضه دارد، این مشکلات را نداشته باشد.

همان‌طور که اشاره شد، Sherlock Holmes: Chapter One در سال ۲۰۲۱ برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.