نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 خرداد 1399
ساعت 18:00

انتشار جزئیات جدید از دنیای جهان‌باز Sherlock Holmes: Chapter One

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازندگان Sherlock Holmes: Chapter One، این بازی را یک تجربه جهان‌باز و کاراگاهی توصیف کرده‌اند.

استودیو Frogwares مدتی پیش رسما از بازی جدید شرلوک هلمز با عنوان Sherlock Holmes: Chapter One رونمایی کرد که این شامل نمایش تریلر سینماتیک معرفی بازی نیز بود. نکته مهم پیرامون این ماجراجویی جدید، این است که شرلوک هلمز حالا نه به عنوان یک کارآگاه باتجربه، بلکه او را در ابتدای این راه و زمانی نشان می‌دهد که جوان‌تر و کم‌تجربه‌تر بوده است. پیرامون این بازی، اخیرا سازندگان اقدام به ارائه توضیحات بیشتری کرده‌اند که مشخص می‌شود بازی، در قرن نوزدهم و در دنیایی جهان‌باز در یک جزیره کوچک مدیترانه‌ای جریان دارد.

شرلوک یک جوان ۲۱ ساله است که دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشته است. ما در این بازی رویکرد ماجراجویی کاراگاهی در دنیایی جهان‌باز را دنبال کردیم که شامل گیم‌پلی گردش بازرسانه در دنیای وسیع بازی است. این تصمیم هم بیش از هر چیز به خاطر بازخوردهایی بود که از بازیکنان در عناوین قبلی دریافت می‌کنیم. به این ترتیب ویژگی‌ها و مکانیک‌های بسیار زیادی از نظر کارهای کاراگاهی و بازرسی وارد این دنیا شدند. این ویژگی‌ها نیز جدای از اینکه مکمل یکدیگر محسوب می‌شوند، به بازیکن امکان تعامل بیشتر با دنیای پیرامون را هم می‌دهند. بازیکن حتی می‌تواند با رهگذرها و افراد تصادفی که با آن‌ها مواجه می‌شوند نیز ارتباط برقرار کرده و درباره مواردی مثل تکمیل کردن اطلاعات از فرد مظنون خود اطلاعات جمع‌آوری کنند.

آخرین بازی استودیو Frogwares یعنی The Sinking City بود و با توجه به تجربه این بازی و عناوین قبلی استودیو، طرفداران می‌توانند منتظر ورود به دنیایی با انبوهی از ایستر اگ‌ها و سرنخ‌ها برای کشف کردن باشند.

بازی Sherlock Holmes: Chapter One در سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.