نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 خرداد 1399
ساعت 15:00

لاین‌آپ عناوین لانچ PS5 بزرگ‌ترین در تاریخ پلی‌استیشن است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مدیران ارشد پلی‌استیشن، لاین‌آپ عناوین در نظر گرفته شده برای لانچ PS5 را بزرگ‌ترین در تاریخ PlayStation عنوان کرده است.

استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی قدم به قدم، و مرحله به مرحله سونی برای پلی‌استیشن 5، سرانجام در هفته گذشته به برگزاری رویداد نمایش بازی‌های PS5 منتهی شد، یک رویداد طولانی یک ساعته، که در آن بازی‌های بزرگ و جدیدی معرفی شد و موفقیت عظیمی در جلب نظر و دریافت تحسین از جانب طرفداران داشت. در این رویداد تعدادی بازی انحصاری موردانتظار هم به نمایش درآمد که قرار است در کنار برخی عناوین Third Party، همزمان با روز عرضه کنسول منتشر شوند.

پیرامون لاین‌آپ بازی‌هایی که قرار است همزمان با عرضه و انحصارا برای PlayStation 5 منتشر شوند، Eric Lempel مدیر ارشد بازاریابی بخش جهانی پلی‌استیشن اخیرا گفته که این لاین‌آپ از جهات مختلف، بزرگ‌ترین در تاریخ پلی‌استیشن محسوب می‌شود.

لاین‌آپ بازی‌هایی که برای عرضه PS5 در نظر گرفته شده، با فاصله زیاد بزرگ‌ترین در نوع خود در تاریخ پلی‌استیشن محسوب می‌شود. ما واقعا خوشحال هستیم که این همه فرنچایز بزرگ و محبوب در اختیار داریم و کاراکترها و شخصیت‌هایی که طرفداران در طول سال‌ها با آن‌ها بزرگ شدند. من واقعا از اینکه استودیوهای ما به خوبی موفق شدند تا در این فاصله تا موعد لانچ کنسول PS5 عناوین خود را آماده کنند شگفت‌زده هستم. شما در رویداد اخیر دیدید که طرفداران شاهد معرفی بازی‌هایی از فرنچایزهای شناخته شده نظیر Gran Turismo، Ratchet and Clank و ... بودند.

بعد شما می‌بینید که طرفداران حتی برای نمایش بازی از فرنچایزهای جدیدتر [نظیر Horizon Forbidden West] برای PlayStation 5 نیز هیجان‌زده می‌شوند. ما همچنین اینجا نمایشی از Marvel’s Spider-Man: Miles Morales داشتیم. مایلز شخصیتی بود که در بازی قبل معرفی شد و طرفداران واقعا دوستش داشتند و حالا می‌توانند با این شخصیت در PS5 بازی کنند.

ما یک بازی بزرگ دیگر هم نمایش دادیم که طرفداران، سال‌ها منتظر آن بودند. و بله اینجا منظورم Demon’s Souls remake است که باید بگویم واقعا چیز فوق‌العاده‌ای شده است. من موفق شدم تا این بازی را از نزدیک ببینم و کمی آن را بازی کنم. بازی به معنای واقعی کلمه زیبا و چشمگیر است. وقتی بازیکنان این بازی را ببینند و خصوصا اگر از طرفداران بازی هم باشند، مطمئن هستم که شگفت‌زده خواهند شد. اگر هم تاکنون این بازی را تجربه نکرده بودند، حالا بهترین زمان برای این کار است.

ما نمایشی هم از بازی بعدی Housemarque که برای چندین نسل با بازیکنان بوده، یعنی Returnal هم داشتیم که این بازی نیز فوق‌العاده خواهد بود.

گفتنی است که رویداد اخیر PS5 با محوریت نمایش بازی‌های این کنسول، موفقیت زیادی در جلب نظر بازیکنان داشت و جیم رایان رئیس پلی‌استیشن، اشاره کرد که هنوز موارد بسیار زیاد دیگری از PS5 هم باقی مانده که در رویدادهای آینده رونمایی می‌شوند.

کنسول بازی پلی‌استیشن 5 در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.