نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 خرداد 1399
ساعت 09:00

دو رویداد دیجیتال Cyberpunk 2077 و IGN به زمان دیگری موکول شدند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ موعد پخش دو رویداد موردانتظار گیمینگ دیگر نیز به دلیل اعتراضات جاری در کشور آمریکا به تعویق افتادند.

با توجه به ادامه اعتراضات و اغتشاشات اخیر در کشور آمریکا، IGN اعلام کرده که برگزاری رویداد IGN Summer Of Gaming را به تعویق می‌اندازد. این برنامه که به عنوان یکی از جایگزین‌های رویداد کنسل شده E3 2020 معرفی شده بود، یکی از چندین برنامه خبری گیمینگ است که قرار است در ماه ژوئن و به صورت آنلاین و دیجیتال برگزار شود. با توجه به اطلاعیه اخیر، این برنامه با هدف اهمیت دادن به اعتراضات آن کشور و شنیده شدن صداها برای ایجاد تغییرات در جهت عدالت و برابری تا روز ۸ ژوئن (۱۹ خرداد) تاخیر خورده است.

در خبر مشابه دیگر، استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت که در اواخر تابستان قصد عرضه بازی شدیدا موردانتظار Cyberpunk 2077 را دارد، اعلام کرده که آن‌ها هم موعد برگزاری برنامه تبلیغاتی Night City Wire را به دلیل احترام به حوادث اخیر کشور آمریکا به تاخیر می‌اندازند. براساس پست توییتری حساب رسمی بازی، برگزاری این برنامه نیز حالا به روز ۲۵ ژوئن (۵ تیر) موکول شده است. در بیانیه مرتبط با این خبر نیز  CD Projekt RED به عبارات مشابهی اشاره کرده و گفته که درحال حاضر بحث‌ها و صداهای مهم‌تری به نسبت برگزاری رویداد این بازی وجود دارند و این شرکت می‌خواهد تا در این مقطع، این صداها بیشتر شنیده شوند. بازی سایبرپانک 2077 قرار است در روز ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی، گوگل استیدیا عرضه شود.

تا پیش از این چندین کمپانی بزرگ گیمینگ دیگر نظیر سونی، الکترونیک آرتز و اکتیویژن هم تصمیمات مشابهی را برای رویدادها و برنامه‌های گیمینگی نزدیک خود گرفته بودند. گفتنی است که در صورتی که هنوز درباره وضعیت جاری در کشور آمریکا مطلع نیستید، در چند روز گذشته و پس از کشته شدن یک فرد سیاه‌پوست توسط پلیس در یکی از شهرهای آمریکا، تعداد زیادی از شهرهای این کشور درحال حاضر شاهد بروز اعتراضات و اغتشاشات بوده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.