نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 خرداد 1399
ساعت 12:00

Paradox Interactive استودیو جدیدی را در بارسلونا تاسیس کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Paradox Interactive سازنده عناوین ژانر استراتژیک، اعلام کرده که استودیو جدیدی در بارسلونا تاسیس کرده است.

استودیو Paradox Interactive که بیشتر به خاطر ساخت عناوین سبک استراتژیک و محبوبی نظیر Crusader Kings و Europa Universalis در پلتفرم پی‌سی شناخته می‌شود، به تازگی خبر داده که یک تیم بازی‌سازی جدید را در کشور اسپانیا و شهر بارسلونا تاسیس کرده است. به گفته این استودیو، تیم جدید قرار است روی ساخت بازی‌های ژانر Grand Strategy کار کنند. خبر تازه، به نظر در ادامه گزارش‌ها از سال مالی فوق‌العاده این شرکت در سال ۲۰۱۹ است که آن‌ها در طول یک سال، موفق به دو برابر کردن درآمدهای خود شده بودند و به این ترتیب با توجه به جذب منابع جدید، مدیران استودیو زمان مناسبی را برای گسترش فعالیت خود پیدا کردند.

با توجه به اطلاعیه پارادوکس، تیم جدید مستقر در بارسلونا با عنوان «Paradox Tinto» شناخته خواهد شد و Johan Andersson که سابقه ۲۵ سال فعالیت در این صنعت و همچنین خلق سری بازی‌های Europa Universalis را در کارنامه دارد، به عنوان مدیر استودیو کار خواهد کرد. این تیم در ابتدای کار در توسعه بازی کنونی Europa Universalis 4 مشارکت می‌کند و در ادامه، به ساخت بازی در ژانر Grand Strategy می‌پردازد.

بازی بعدی Paradox Interactive که قرار است در ادامه سال ۲۰۲۰ و روز ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) عرضه شود، Crusader Kings 3 است. گفتنی است که پس از تاسیس استودیو جدید در بارسلونا، حالا مجموعا ۷ تیم بازی‌سازی مستقل زیر نظر این شرکت فعالیت می‌کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.